سیمان خاکستری نی ریز

فیلـتر

در حال نمایش 2 نتیجه

سیمان خاکستری نی ریز

سیمانکاری دیوار

شرکت سیمان خاکستری نی ریز یکی از قدیمی‌ترین کارخانه‌های تولید سیمان در استان فارس، شهرستان نی ریز، شناخته می‌شود. کارخانه سیمان خاکستری نی ریز در حال حاضر توانایی تولید و تحویل سالانه 1000000 تن انواع سیمان را دارد. خرید سیمان خاکستری نی ریز، خیال افراد را به لحاظ کیفیت محصول راحت می‌کند.

سیمان یکی از اصلی‌ترین محصولات در فعالیت‌های عمرانی و ساختمانی به حساب می‌آید. پایه و اساس اصلی این محصول ساختمانی از ترکیبات سنگ‌های آهکی و اکسیدهائی نظیر sio2 – Al203 و Fl203 است. سیمان با آب میل ترکیبی داشته و در مجاورت هوا و زیر آب به مرور زمان سخت شده و مقاومت بسیار زیادی دارد.

رضایت مشتریان از کیفیت بالای سیمان خاکستری نی ریز

کارخانه سیمان خاکستری نی ریز در سال 1386 تاسیس شده و با تدوین برنامه‌های استراتژیک توانسته است در سطح ملی و جهانی تولیدات خود را به فروش برساند. این شرکت محصولات خود را طبق استانداردهای جهانی به تولید می‌رساند. انواع سیمان در نی ریز به دلیل داشتن کیفیت بسیار بالا توانسته رضایت مشتریان را به دست آورد؛ سیمان خاکستری نی ریز  نشان و تندیس رضایتمندی مشتری را در کارنامه خود دارد.

قیمت سیمان خاکستری نی ریز

قیمت سیمان خاکستری نی ریز تحت تاثیر عوامل متفاوتی است؛ مواردی همچون نوع و درجه سیمان، بافت، وزن و تاریخ ساخت بر قیمت سیمان تاثیرگذار هستند. علاوه براین می‌توان به مواردی مانند نوسانات ارز، دلار و تغییر در قیمت مواداولیه و همچنین تغییرات تورمی موجود در کشور اشاره کرد. لذا قیمت سیمان نی ریز نیز در بازه‌های زمانی متفاوت خواهد بود. با این وجود شما می‌توانید با خرید اینترنتی سیمان خاکستری نی ریز از قیمت‌ها اطلاع بهتر و به روزتری داشته باشید. شما می‌توانید با مشاهده قیمت روز سیمان خاکستری نی ریز با خیال راحت انواع سیمان از جمله سیمان پاکتی، سیمان فله، سیمان سفید و سیمان سیاه را خریداری کنید. علاوه براین شما می‌توانید به خرید عمده سیمان خاکستری نی ریز اصفهان با قیمت مناسب نیز بپردازید. فروش سیمان خاکستری نی ریز در بازار اصلی بورس هم اتفاق می‌افتد که شما می‌توانید از این طریق هم خرید داشته باشید.

انواع سیمان های تولیدی در سیمان خاکستری نی ریز اصفهان

ماشین های مخصوص تولید سیمان

فعالیت اصلی شرکت سیمان خاکستری نی ریز، تولید انواع سیمان خاکستری، سیمان سفید و سیمان‌ سیاه است.

سیمان نی ریز تیپ 2

سیمان نی ریز تیپ 2 در مکان‌هایی که بتن با خورشید تماس دارد مانند فونداسیون‌سازی، دیواره پل‌ها و دیوارهای حائل استفاده می‌شود. از این سیمان برای محیط‌هایی که غلظت یون سولفات در آب و خاک آن در حد متوسط است، استفاده می‌کنند.

این نوع سیمان در مقایسه با سیمان تیپ ۱ مقاومت فشاری کمتری داشته ولی در برابر خورندگی مقاومت بیشتری دارد. از سیمان تیپ 2 برای ساختمان‌های حجیم و مکان‌هایی که هوا نسبتا گرم و احتمال افزایش دمای بتن است استفاده می‌شود. لذا برای استفاده در محیط‌های سرد مناسب نیست. سیمان تیپ 2 برای زمین‌های سولفاته و خاک‌های شوره‌دار در مقایسه با تیپ 1 مقاومت بیشتری دارد. همچنین در زمان فعل و انفعالات شیمیایی حرارت کمتری از خود تولید می‌کند. افرادی که قصد خرید سیمان از کارخانه سیمان خاکستری نی ریز را دارند می‌توانند سفارشات خود را با قیمت مناسب‌تری تهیه کنند.

سیمان سیاه

علت تیره بودن رنگ سیمان سیاه به خاطر وجود سولفات آهن و سولفات منیزیم است. همچنین دوده‌ای که هنگام پخت سیمان به وجود می‌آید نیز باعث تیرگی رنگ آن می‌شود. سیمان سیاه کارخانه سیمان خاکستری نی ریز در بتن‌ریزی و مرحله سفت‌کاری بسیار کاربرد دارد. همچنین در کاشی‌کاری ساختمان از ملات سیمان سیاه برای چسباندن کاشی و سرامیک استفاده می‌شود. سیمان سیاه مقاومت بالایی در برابر خوردگی داشته و به همین دلیل افراد از آن در صنایع پل و تونل‌سازی و ساخت‌وساز بنادر از سیمان سیاه استفاده می‌کنند. این سیمان برای استفاده در سطح ساختمان‌ها و مواقعی که استفاده از سیمان‌های بدون رنگ با مقاومت‌های بالا مورد نیاز باشد، تولید می‌شود.

سیمان پرتلند سفید

کارخانه سیمان خاکستری نی ریز

توليد سيمان سفيد به نسبت سیمان سیاه و خاکستری پيچيده‌تر است. برای سفيد کردن رنگ سيمان، باید مواد بسياری را به غير از آهك اضافه کرد. رنگ تيره سيمان به علت وجود سولفات منیزیم و سولفات آهن در سيمان است. دوده ناشی از سوخت هم نقش پررنگی در رنگ تيره سيمان دارد. لذا برای سفيد شدن سيمان سولفات آهن و منيزيم از سيمان حذف و از سوخت مناسب و بدون دوده استفاده خواهد شد. همچنین در توليد سيمان سفيد، خاک رس با ميزان سولفات آهن و منيزيم کمتر از ۸ درصد، استفاده می‌شود.

 علاوه بر این در تولید سیمان سفید به جای خاک رس می‌توان از عناصری مانند سنگ‌های كائولن، وست و فلدسپات استفاده کرد. همچنین در آسياب و خرد كردن كلينكر برای سفيدتر شدن رنگ سيمان و كمك به استحكام، مقداری پودر سنگ گچ نيز اضافه می‌شود. این شرکت سیمان سفید را با بسته‌بندی ۴۰ کیلو گرمی تولید و به بازار داخلی عرضه می‌کند.

خرید انواع سیمان ها با کیفیت بالا از سیمان خاکستری نی ریز

سیمان خاکستری نی ریز فارس طی سال‌ها فعالیت خود توانسته انواع سیمان‌ها را با کیفیت بسیار بالا به تولید برساند و رضایت مشتریان را به دست آورد. سیمان از مصالح اصلی صنعت ساختمان‌سازی به حساب می‌آید. این محصول یکی از مصالح بسیار پر کاربرد در ساخت‌وساز بوده که از ابتدا تا انتهای کار همواره از آن استفاده می‌شود. شما می‌توانید در خانه سیمان از قیمت انواع سیمان‌های تولیدی شرکت سیمان خاکستری نی ریز اطلاع پیدا کنید. همچنین می‌توانید با مشاهده قیمت سیمان سفید پاکتی 50 کیلویی امروز و قیمت سیمان پاکتی 50 کیلویی امروز کرمان به مقایسه قیمت‌ها پرداخته و سپس خرید خود را انجام دهید.

اطلاعات بیشتر ...