سیمان توسعه ماهان کرمان

فیلـتر

در حال نمایش 4 نتیجه

سیمان توسعه ماهان کرمان

نحوه حمل و جابه جایی سیمان توسعه ماهان کرمان

کارخانه سیمان توسعه ماهان کرمان از بزرگ‌ترین کارخانه‌های تولید کننده سیمان در کشور است که توانسته است انواع مختلف سیمان را در کرمان تولید نماید.

شرکت سیمان توسعه ماهان کرمان انواع مختلف سیمان را به صورت پاکتی و فله به بازار عرضه می‌نماید.

برای اطلاع از قیمت سیمان سیاه و سفید تولید شده در شرکت سیمان توسعه ماهان کرمان و انواع دیگر سیمان این شرکت ادامه مطلب با ما همراه باشید.

شرکت سیمان توسعه ماهان کرمان

کارخانه سیمان ماهان كرمان در سال 1346 در جنوب شرقی کشور تاسیس گردید. سیمان توسعه ماهان کرمان از اولین و بزرگترین کارخانه‌های تولید کننده سیمان خاکستری در کشور می‌باشد.

ظرفیت تولید کارخانه سیمان توسعه ماهان کرمان به واسطه‌ی اضافه شدن تکنولوژی‌های روز دنیا و دستگاه‌های مدرن در حال حاضر نزدیک به 1000 تن کلینکر و 1200 تن سیمان در تیپ‌های مختلف می‌باشد.
همین ظرفیت بالای تولید توانسته است قیمت سیمان در کرمان تفاوت زیادی با شهرهای دیگر کشور نداشته باشد.

ظرفیت بالای تولید و کیفیت بالای سیمان توانسته است کارخانه توسعه ماهان را به یکی از صادرکنندگان سیمان به کشورهای همسایه ایران مانند افغانستان تبدیل نماید.

انواع محصولات سیمان توسعه ماهان کرمان

شرکت توسعه ماهان توانایی تولید انواع تیپ‌های سیمان را دارد علاوه بر این سیمان توسعه ماهان توانایی تولید سیمان‌های خاص مانند سیمان چاه نفت، سیمان پوزولانی و… را نیز دارد. در ادامه مهم‌ترین سیمان‌های تولید شده در شرکت سیمان ماهان کرمان برای شما شرح داده خواهد شد.

سیمان مرکب نوع الف 5/32 توسعه ماهان کرمان

سیمان مرکب نوع الف در گروه سیمان‌های آمیخته قرارمی‌گیرد. در سیمان مرکب نوع الف 20 نوع مواد معدنی را به کلینکر اضافه می‌کنند.

سیمان مرکب نوع الف در اکثر کارهای ساختمانی مانند فونداسیون، دیوارکشی و… استفاده می‌شود.

سیمان پرتلند تیپ 2 توسعه ماهان کرمان

سیمان پاکتی توسعه ماهان کرمان

سیمان پرتلند تیپ 2 به‌ نسبت سیمان‌های معمولی (تیپ 1) مقاومت بیشتری در برابر سولفات دارد، و در طول هیدراتاسیون حرارت کمتری را ایجاد می‌کند. از سوی دیگر سیمان پرتلند تیپ 2 در مقایسه با سیمان‌های معمولی (تیپ 1) معمولا گیرش کمتری دارد.

از سیمان پرتلند تیپ 2 برای اجرای پروژه‌های عظیم ساختمان سازی و عمرانی استفاده می‌شود. دلیل استفاده از سیمان تیپ 2 در پروژه‌های عظیم به‌خاطر  آزادسازی حرارت کمتر در بتن ریزی است.

اگر سیمان استفاده شده در بتن ریزی پروژه‌های عظیم گرمای زیادی از خود آزاد نماید موجب ایجاد ترک در بتن می‌شود.

سیمان پرتلند تیپ 5 توسعه ماهان کرمان

سیمان تیپ 5 مقاوم‌ترین نوع سیمان در برابر حملات سولفاتی و خوردگی می‌باشد. حرارت هیدراتاسیون سیمان تیپ 5 بسیار کمتر از انواع دیگر سیمان می‌باشد. به همین خاطر از سیمان تیپ 5 در بتن ریزی‌های حجیم استفاده می‌شود.

سیمان تیپ 5 در بتن ریزی‌های زیرزمینی، ساختن کانال‌های انتقال آب و فاضلاب، مخزن‌های آب، سازه‌های دریایی و… استفاده می‌شود.

سیمان پرتلند پوزولانی توسعه ماهان کرمان

نحوه جابه جایی سیمان پاکتی در شرکت توسعه ماهان کرمان

این نوع سیمان با افزودن پودر پوزولان به سیمان پرتلند معمولی تولید می‌شود. سیمان پوزولانی نسبت‌به سیمان معمولی از خواص، مکانیزم و ساختار خاصی برخوردارند.

 سیمان پوزولانی موجب بالا رفتن استحکام بتن در برابر عوامل مختلف مخرب خارجی می‌شوند.

البته ناگفته نماند بتن‌هایی که سیمان پوزولانی در آن وجود دارد مقاومتش در برابر سرما و یخ‌بندان کاهش می‌یابد.

سیمان پرتلند ويژه توسعه ماهان کرمان

مهمترین ویژگی سیمان پرتلند ویژه نسبت به سیمان‌‌‌‌‌های معمولی نرمی بسیار زیاد آن‌ها است. نرمی زیاد سیمان ویژه باعث می‌شود مقاومت‌های اولیه آن زیاد شود.

کاربرد سیمان پرتلند ویژه در مواردی مانند ساختن سدها، تونل‌ها، قطعات پیش ساخته بتنی، و… استفاده می‌شود.

سیمان حفاری کلاس G نوع HSR توسعه ماهان کرمان

سیمان حفاری به‌ عنوان سیمان پایه از سطح زمین تا عمق ۸۰۰۰ فوتی در صنایع نفتی و پتروشیمی استفاده می‌شود.

در تولید سیمان کلاس G یا سیمان حفاری به جز سولفات کلسیم، استفاده از هیچ ماده دیگری به‌عنوان افزودنی استفاده نمی‌شود.

این تیپ سیمان مانند سیمان تیپ 5 مقاومت بسیار بالایی در برابر حملات سولفات و خوردگی دارد.

سیمان سفید توسعه ماهان کرمان

سیمان سفید یکی از محصولات با کیفیت شرکت سیمان توسعه ماهان کرمان است. از سیمان سفید بیشتر برای نما و بند‌کشی‌های ساختمان استفاده می‌شود.

خرید اینترنتی سیمان توسعه ماهان کرمان

انتقال سیمان توسط کارگران به کارخانه

برای اطلاع از قیمت روز سیمان توسعه ماهان کرمان کافی است به سایت‌های معتبر فروش اینترنتی سیمان سر بزنید تا از قیمت سیمان امروز مطلع شوید.

خود شرکت سیمان توسعه ماهان در سایت خود قسمت محصولات دارد، که محصولات مختلف خود را قرار داده است. در این قسمت شما می‌توانید از قیمت سیمان توسعه ماهان کرمان،  قیمت سیمان سفید، قیمت سیمان سیاه و… مطلع شوید.

اگر قصد خرید سیمان در کرمان را دارید، باید بدانید که شرکت سیمان توسعه ماهان کرمان انواع سیمان را به صورت پاکتی و فله به بازار عرضه می‌کند.

برای اطلاع از قیمت سیمان کافی است به سایت شرکت مراجعه نمایید تا از قیمت سیمان فله و قیمت سیمان‌ پاکتی 50 کیلویی امروز مطلع گردید.

البته که فروش سیمان توسعه ماهان کرمان تنها به‌صورت اینترنتی نیست. شما با مراجعه به دفتر مرکزی شرکت می‌توانید به صورت حضوری اقدام به خرید سیمان توسعه ماهان کرمان نمایید.

سیمان توسعه ماهان کرمان چگونه به بازار عرضه می‌گردد؟

انواع سیمان‌های تولید شده توسط شرکت توسعه ماهان کرمان به دو صورت فله و پاکتی به بازار عرضه می‌شود.

 سیمان توسعه ماهان فله

شرکت سیمان توسعه ماهان کرمان انواع مختلف سیمان‌های تولیدی خود را بصورت فله در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. قیمت سیمان فله از سیمان پاکتی کم‌تر است برای همین برای افرادی که مصرف سیمان زیادی دارند از سیمان فله استفاده می‌نمایند.

سیمان توسعه ماهان پاکتی

سیمان پاکتی شرکت سیمان توسعه ماهان کرمان در وزن‌های متفاوتی به بازار عرضه می‌گردد.

از پرمصرف‌ترین سیمان‌های پاکتی این شرکت می‌توان‌به سیمان 50 کیلو ماهان، سیمان 40 کیلو ماهان، سیمان 25 کیلو ماهان و سیمان 20 کیلویی ماهان اشاره کرد.

چون قیمت سیمان سفید از سیمان سیاه گران‌تر است معمولا در پاکت‌های کم‌وزن‌تر به بازار عرضه می‌گردد.

البته که برای پروژه‌های عمرانی که مصرف سیمان سفید بالایی دارند، سیمان سفید ماهان مانند سیمان سفید شرق فله به بازار عرضه می‌گردد.

بطور کلی هرچقدر وزن پاکت‌های سیمان کمتر باشد هم جا‌بجایی آن راحت‌تر است و هم‌شرایط نگهداری آن‌ها راحت‌تر می‌باشد. چرا که اگر پاکت سیمان باز شود دیگر نمی‌توان بلند مدت آن‌ را نگهداری کرد.

نتیجه گیری

شرکت سیمان توسعه ماهان کرمان از بزرگ‌ترین تولید کنندگان سیمان در کشور است که توانایی تولید انواع مختلف سیمان را دارد.

از مهم‌ترین تولیدات این شرکت می‌توان به سیمان حفاری کلاس G اشاره کرد که طبق استاندارد جهانی تولید می‌شود. برای خرید سیمان از شرکت سیمان ماهان می‌توانید به‌صورت اینترنتی و حضوری می‌توانید اقدام‌ به خرید نمایید.

شما می‌توانید قیمت امروز سیمان توسعه ماهان کرمان، قیمت سیمان آبیک و سایر کارخانه‌های سیمان را در سایت ما مشاهده کنید.

اطلاعات بیشتر ...