سیمان زاوه تربت

هیچ محصولی یافت نشد.

ساخت و سازی مطمئن با سیمان زاوه تربت

ساخت و سازی مطمئن با سیمان زاوه تربت

کارخانه سیمان زاوه تربت حیدریه از کارخانه‌های تولیدی سیمان در ایران می‌باشد که تمامی محصولات تولیدی توسط این شرکت با کیفیت بالایی در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد. این کارخانه را می‌توان از کارخانه‌جات پیشرو در تولید دانست برای آشنایی بیشتر با انواع سیمان زاوه تربت حیدریه و کاربردهای آن و اطلاع از قیمت سیمان در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

اطلاعاتی در مورد کارخانه سیمان زاوه تربت حیدریه

کارخانه سیمان زاوه تربت در سال 1382 به منظور ایجاد انقلابی در صنعت سیمان‌سازی برای تولید کردن سیمان‌های نوینی مانند سیمان پرتلند تیپ 2 و سیمان پرتلند تیپ 5 تاسیس شد.

سیمان‌های تولیدشده در این کارخانه دارای کیفیت بالایی می‌باشد و علاوه‌ بر آمار بالای فروش در سراسر کشور ایران به کشور‌های همسایه مانند تاجیکستان نیز صادر می‌گردد.

انواع محصولات سیمان زاوه تربت

کارخانه سیمان زاوه تربت به تولید انواع سیمان‌های پرتلند مشغول ‌می‌باشد، از مدل‌های سیمان پرتلند تولیدی می‌توان‌ به سیمان پرتلند تیپ 325-1، سیمان پرتلند تیپ 425-1، سیمان پرتلند تیپ 525-1، سیمان پرتلند تیپ 2، سیمان پرتلند تیپ 3، سیمان پرتلند تیپ 5، سیمان پرتلند آهکی و سیمان پرتلند مرکب اشاره کرد.

شاید همین تنوع بالای محصولات کارخانه سیمان زاوه تربت حیدریه می‌باشد که موجب شده است، این کارخانه جایگاهی بالا در بازار فروش سیمان برای خود فراهم نموده است.

سیمان‌های کارخانه تربت حیدریه به‌چه شکلی توزیع می‌گردد؟

کارخانه سیمان زاوه تربت حیدریه از معدود کارخانه‌هایی است که به تولید سیمان‌های خاص مشغول است. سیمان تیپ 5 تولید شده در این کارخانه در مکان‌هایی که امکان سولفاته شدن سیمان وجود دارد، بسیار پرکاربرد است.

جاهایی مانند پی‌های زیرزمینی ستون‌های دریایی و غیره که سیمان در مجاورت آب قرار دارد موجب سولفاته شدن ‌آن می‌شود اما سیمان تیپ 5 بخاطر کیفیت بالای مواد اولیه برای تولید این مشکل را برطرف کرده است.

بخاطر مصرف بالای این نوع سیمان‌ها در بخش‌های عمرانی، سیمان زاوه تربت به دو صورت فله‌ای و پاکتی در بازار عرضه می‌گردد. قیمت روز سیمان فله‌ای زاوه طبیعتا کمتر از قیمت روز سیمان پاکتی 50 کیلویی زاوه است. پس اگر در حال ساختن بنایی هستید که به مقدار زیادی سیمان برای ساخت و ساز نیازمندید شرکت به شما خرید سیمان فله‌ای را توصیه می‌نماید.

چگونگی خرید سیمان زاوه تربت حیدریه

حمل و نقل سیمان زاوه تربت

همان‌طور که گفته شد سیمان زاوه از محبوب‌ترین برندهای سیمان در بازار است شما به راحتی می‌توانید، لیست قیمت سیمان زاوه تربت را از سایت کارخانه  دریافت نمایید. پس از دریافت لیست و اطلاع از قیمت امروز سیمان زاوه تربت می‌توانید اقدام به ثبت سفارش نمایید.

توجه داشته باشید فروش سیمان زاوه تربت به شکل اینترنتی، دیگر واسطه‌ای میان کارخانه و خریدار وجود ندارد پس طبیعتا قیمت سیمان زاوه تربت کمتر از قیمت این سیمان نسبت به مصالح فروشی‌ها می‌باشد.

همانطور که گفته‌شد خرید اینترنتی سیمان زاوه تربت راهی راحت برای خرید سیمان می‌باشد. برای این کار شما وارد سایت شده و از موجودی انبار در سایت مطلع می‌شوید. شما‌ با توجه به قیمت سیمان فله‌ مقدار مورد نیاز خود را سفارش می‌دهید، ناگفته نماند که سیمان به‌ صورت پاکتی نیز عرضه می‌نماید که قیمت سیمان پاکتی در سایت شرکت زاوه تربت کمتر از بازار آزاد می‌باشد.

سیمان زاوه تربت علاوه بر تولید سیمان‌های خاص، انواع دیگر سیمان مانند سیمان سیاه، سیمان سفید و… را نیز تولید می‌کند. در سایت فروش کارخانه به راحتی می‌توانید از قیمت سیمان پاکتی 50 کیلویی امروز مطلع شوید.

خرید سیمان زاوه تربت چگونه به صرفه‌تر است؟

سیمان که از اصلی‌ترین مواد برای ساختن سازه‌های بتنی است در انواع مختلفی به بازار عرضه می‌گردد. همانطور که گفته‌شد ایجاد بستر خرید اینترنتی سیمان زاوه تربت، توسط کارخانه تولید کننده امری نوین و بسیار کاربردی است که خریدار به راحتی از قیمت سیمان مطلع شود. با توجه به نوسانات قیمت بازار سیمان، دانستن قیمت سیمان سیاه برای مصرف کننده امری ضروری است.

ایجاد نمودن بستری برای خرید سیمان فله‌ای نیز از خدمات شرکت سیمان زاوه تربت است. برای مصارف بالا خرید سیمان سیاه فله برای مصرف کنندگان عمده بسیار به صرفه‌تر است.

کاربردهای انواع مختلف سیمان زاوه تربت در ساختمان سازی

بهتر است بعد از آشنایی با سیمان زاوه تربت با انواع مختلف آن در صنعت ساختمان سازی آشنا شویم.

1.سیمان سفید

سیمان سفید، یکی از سیمان‌های پرکاربرد میان سیمان‌های ساختمانی علی‌الخصوص سیمان‌های مورد استفاده برای اجرای نمای ساختمان است. این سیمان با ترکیب شدن مقدار‌های معینی از سنگ‌ آهک و خاک کائولن سفید رنگ ساخته می‌شود. قیمت سیمان سفید بخاطر ساختار منحصر به فردش در مقایسه با سایر سیمان‌ها بالاتر است.

2.سیمان پرتلند

سیمان پرتلند یکی از پر فروش‌ترین و پر مصرف‌ترین انواع سیمان زاوه تربت

سیمان پرتلند یکی از پر فروش‌ترین و پر مصرف‌ترین انواع سیمان در اجرای پروژه‌های عمرانی و ساختمانی می‌باشد. به علت شباهت میان رنگ سیمان پرتلند به رنگ آهک به سیمان پرتلند معروف است. سیمان پرتلند با حرارت دهی در کوره‌های حرارتی با دمای بسیار بالا تولید می‌شود.

سیمان پرتلند بخاطر فرایند تولید خاصی که دارد از استقامت و استحکام بالاتری برخوردار است برای همین است که در مواردی مانند توسعه زیر ساخت جاده‌ها، پایه پل‌ها، ستون‌های درون آب، زیربنای ساختمان‌ها، سازه‌هایی که در مجاور آهک یا گچ هستند و تمامی مواردی که خطر سولفات شدن و خوردگی بالا باشد بکار می‌رود.

3.سیمان نسوز

سیمان نسوز، به سیمانی می‌گویند که از مقاومت بسیار بالایی مقابل گرما، حرارت و آتش برخوردار است.

برای تولید این نوع سیمان از ترکیب کردن تخصصی آزبست و سیمان معمولی تحت شرایط خاص ساخته شده است.

سیمان نسوز در موارد زیادی کاربرد دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به ساختن بدنه برخی از کوره های خاص، کانال‌های انتقال آب و فاضلاب، خطوط انتقال برق فشار قوی، مخزن‌های ذخیره سازی مواد اسیدی، صنایع پتروشیمی مورد استفاده قرار می‌گیرند را نام برد.

4.سیمان های رنگی

در تولید سیمان‌های رنگی معمولا از ترکیبات تولید سیمان سفید استفاده می‌شود که تحت شرایط خاص و با اضافه نمودن ترکیبات و مواد مخصوص تولید می‌شود. سیمان‌های رنگی معمولا با سفارش مشتریان خاص تولید می‌شود و غالبا برای تزیین موارد نماهای شهری استفاده می‌گردد.

نتیجه گیری

امروزه در نقاط مختلف کشور کارخانه‌های مختلف تولید سیمان وجود دارد که سیمان باکیفیت تولید می‌کنند که از مهم‌ترین کارخانجات می‌توان به سیمان اصفهان، سیمان زاوه تربت حیدریه، سیمان خوزستان و سیمان تهران اشاره نمود.

در کارخانه سیمان زاوه تربت سیمان‌های خاص مانند سیمان تیپ 5، سیمان تیپ 3، سیمان تیپ 2، سیمان سفید و… تولید می‌شود که هرکدام موارد مصرف خاص خود را دارد مثلا از سیمان تیپ 5 در سازه‌هایی که امکان خوردگی بنا زیاد باشد استفاده می‌گردد.

برای خرید سیمان زاوه تربت کافی است به سایت کارخانه سر بزنید تا از قیمت‌های انواع سیمان مطلع شده و بنا به نیازتان ثبت سفارش کنید. توجه داشته باشید کارخانه سیمان زاوه تربت سیمان را به دو صورت فله‌ای و پاکتی تولید می‌نماید تا مصرف کنندگان محترم بنا به حجم مورد نیاز اقدام به خرید سیمان نمایند.

اطلاعات بیشتر ...