سیمان ممتازان کرمان

هیچ محصولی یافت نشد.

معرفی سیمان ممتازان کرمان

محوطه بیرونی کارخانهی سیمان ممتازان کرمان

سیمان؛ یکی از مهم‌ترین مصالح ساختمانیِ دست‌ساز بشر محسوب می‌شود که جهت ایجاد اتصال میان اجزای مختلف یک سازه همچون سنگ، آجر، کاشی و… مورد استفاده قرار می‌گیرد. از آنجایی که این ماده در ساختِ دست‌سازه‌های مختلف همچون پل، سد، ساختمان‌های مسکونی و تجاری و… کابرد بسیاری دارد، خیلی از سازندگان در صدد یافتن یک نوع باکیفیت از آن هستند و در همین راستا، به کارخانه و یا شرکت‌های سازنده سیمان مراجعه می‌کنند تا موفق به رفع نیازهای خود گردند.

یکی از شرکت‌های شاخص در این زمینه، شرکت سیمان ممتازان کرمان است که به عنوان یک شرکت سهامی عام برشمرده شده و تاریخ تاسیس آن نیز به سال 1381 باز می‌گردد. هرچند که این شرکت در زمینه کاری‌ خود، رقبایی همون سیمان سپاهان را دارد اما با اتکا به رزومه کاری و توانمندی‌های عوامل خود، رسالت اصلی‌اش را اشتغال‌زاییِ روزافزون در شهر کرمان تعریف کرده و با توجه به تجهیزات و نیروی‌انسانی‌یی که در دسترس دارد، تا به امروز موفق به ثبت ظرفیتِ تولید 3300 کلینکر در روز ( که معادل یک میلیون تن در سال می‌باشد. ) گشته است.

عوامل این شرکت، امور مربوط به احداث آن را بعد از انجام مطالعاتِ امکان پذیری فنی، مالی، اقتصادی در زمینی با مساحت 82 هکتار و با تایید وزیر صنایع و معادن به اتمام رسانده‌اند. گروه سرمایه‌گذاران آن هم دسته‌ای از اشخاصِ به‌نام و معتبر محسوب می‌شوند که با همکاری گروه صنایع سیمان کرمان، بیش از 37 درصد سهام کل شرکت را تصاحب نموده‌اند. لازم به ذکر است که پروژه نامبرده، با مشارکتِ بخش خصوصی و با صرفِ سرمایه زیادی به بهره‌برداری نهایی رسیده است.

انواع سیمان ممتاز کرمان

با توجه به درخواستِ صورت گرفته از جانب مشتریان، انواع سیمان در کارخانه سیمان ممتازان کرمان به فروش می‌رسد:

سیمان پرتلند نوع 1  ممتازان کرمان:

این نوع از سیمان، در رده مقاومتیِ 425 کیلو‌گرم بر سانتی‌متر مربع طبقه‌بندی شده است و از سری ویژگی‌های بارز و کارآمد آن، می‌توان به همانند بودنِ ترکیب شیمایی‌اش با سیمان پرتلند نوع 2 اشاره نمود. با این حساب، یک سیمان نوع 2 و دارای خاصیت ضدسولفات نیز برشمرده می‌شود که کلاس مقاومتیِ 425 آن باعث جلبِ توجه خریداران گشته است. در همین راستا، کارخانه سیمان ممتازان کرمان، تمام تلاش خود را به کار گرفته تا جهت تولید این نوع از سیمان که مشابه سیمان سفید است، از مواد اولیه باکیفیتی استفاده نموده و نظارت دقیقی نیز بر فرایند تولید داشته باشد تا افرادی که جهت خرید سیمان ممتازان کرمان به این کارخانه مراجعه می‌کنند، در نهایت از خرید خود رضایت کافی را داشته باشند.

سیمان پرتلند نوع 2 ممتازان کرمان:

سیمان پاکتی ممتازان کرمان

این نوع از سیمان، به عنوان سیمان پرتلند اصلاح شده نیز شناخته می‌‌شود و در ساختِ بتن‌هایی کاربرد دارد که نیازمند حرارت هیدراتاسیون متوسط بوده و حمله سولفات به‌ آنان نیز در حد متوسط صورت می‌گیرد. از آن‌جایی که این نوع از سیمان، یکی از تولیدات عمده کارخانجات سیمان کشور محسوب می‌شود، اغلب مصرف کنندگان برای مصارف عمومی در ساخت ملات یا بتن، آن را مورد استفاده خود قرار می‌دهند. کارخانه سیمان ممتازان کرمان در نخستین روزهای فعالیت خود، موفق به تولید سیمان پرتلند نوع 2 شد.

سیمان پورتلند پوزولانی ویژه:

از آن‌جایی که در این نوع از سیمان، کلينکر نوع 2 باکیفیت به کار رفته است، نه تنها مقاومتِ فشاری آن تامین می‎گردد، بلکه به جهت خواص شیمیایی نیز شبیه به سیمان ضدسولفات عمل می‌کند. بنابراین اگر این نوع از سیمان در محیط‌های خورنده سولفات به کار رود، آنگاه کاربرد ویژه و موثر‌تری را خواهد داشت. استفاده از این نوع سیمان همچون سیمان مرکب یکی از اولویت‌های سازندگان جهت پیشبرد پروژه‌های ساختمانی‌شان می‌باشد.

در وبسایت کارخانه سیمان ممتازان کرمان؛لیست قیمِت امروز سیمان ممتازان کرمان نیز جهت آگاهی مشتریان قرار گرفته شده است که با مطالعه آن، می‌توانید نسبت به خرید هرکدام از انواع سیمان تصمیم‌گیری و اقدام نمایید. از آنجایی که تعداد علاقه‎‌مندان به خرید اینترنتیِ سیمان ممتازان کرمان نیز روز‌‌به‌روز در حال افزایش است، در وبسایت کارخانه، قیمت انواع سیمان ممتازان کرمان و به‌ویژه قیمت روز سیمان ممتازان کرمان نیز قرار گرفته است. از دیگر منابعی که در زمینه اطلاع از قیمت سیمان ممتازان کرمان 1400 مورد استفاده افراد قرار می‌گیرد، وبسایت سیمان پارس می‌باشد. در صورتی که نسبت به قیمت سیمان پاکتی 50 کیلویی امروز نیز بنا به نیاز و شرایط خود کنجکاو هستید، می‌توانید از اطلاعات موجود در وبسایت این کارخانه کمک بگیرید.

فروش سیمان ممتازان کرمان

حمل و نقل سیمان ممتازان کرمان

کارخانه سیمان ممتازان کرمان؛ تمامی تلاش خود را در راستای افزایش کیفیت تولیداتش به کار گرفته است تا در نهایت، موفق به تامین سیمانی باکیفیت جهت پیشبرد سریع و صحیح پروژه‌های عمرانی و ساختمانی گردد. این کارخانه، بنا به درخواست متعدد مشتریان از اولین روز‌های تاسیسش، سیمان فله ( که در صنعت ساختمان نقش مهمی داشته و سازندگان نیز همیشه در جست‌و‌جوی یک نوع باکیفیت از آن هستند. ) را نیز به فروش رسانده و به طور کلی، تمرکز خود را بر روی این مسئله منعطف نموده که در بحث فروش سیمان ممتازان کرمان، عملکرد موفقیت‌آمیزی را داشته باشد‌.

کیفیت بالای تولیدات این کارخانه، افراد بسیاری را نسبت به همکاریِ با آن مشتاق ساخته است و از آن‌جایی که فعالیت و سهام‌گذاریِ هوشمندانه در این کارخانه، منافع بسیاری را برای سها‌م‌داران به دنبال دارد، فروشگاه سیمان ممتازان کرمان، توضیحاتی را در رابطه با قیمت سهام سیمان ممتازان کرمان نیز ارائه نموده تا علاقه‌مندان به مشارکت با این شرکت، به خوبی تصمیم خود را برآورد نموده و در صورت تمایل، نسبت به همکاریِ با این کارخانه اقدام کنند.

فروش سیمان ممتازان کرمان از سایت خانه سیمان

کارخانه سیمان ممتازان کرمان، فعالیتش را بر مبنای قوانین و آئین‌نامه‌های مقرر‌شده پایه‌ریزی کرده و در همین راستا؛ خود را ملزم به رعایت کامل قوانین و مقررات تدوین شده توسط جمهوری اسلامی ایران می‌داند. با توجه به همین مسئله، خدمات و محتویات ارائه شده آن، جهت استفاده شخصی و غیر‌تجاری به مشتریان گرامی عرضه می‌گردند. در این وبسایت، هر کاربر تنها حق ایجاد یک حساب کاربری را داشته و حساب‌های جعلی، هیچگونه حقی مبنی بر استفاده از خدمات این وبسایت و به عنوان‌مثال خرید سیمان سیاه را نخواهند داشت. بنابراین در صورتی که قصد خرید هرکدام از انواع سیمان ممتازان کرمان را دارید، می‌توانید به وبسایت خانه سیمان که یکی از نمایندگی‌های معتبر این کارخانه محسوب می‌شود مراجعه کرده و بعد از بررسیِ با دقت محصولات موجود در آن، نسبت به خرید سیمان مدنظر خود اقدام نمایید.

اطلاعات بیشتر ...