سیمان سفید شرق

فیلـتر

در حال نمایش 5 نتیجه

سیمان سفید شرق

حمل و نقل سیمان پاکتی شرق

سیمان که نامش از واژه‌ی یونانی سمنت گرفته شده‌است و از ترکیب مصالح آهک، خاک رس و… بعد از طی کردن فرآیندهای پیچیده‌ای تولید می‌شود، از اصلی‌ترین پایه و اساس مصالح ساختمانی است.

سیمان یکی از پرکاربردترین مصالح در بنایی ساختمان است؛ که برای چسباندن مصالحی مانند آجر، بلوک‌ها و… به کار می‌رود.

سیمان انواع متعدد زیادی دارد که هر یک، روش تولید مخصوص به خود را دارد و برای اهداف خاصی تولید می‌شود. ولی به‌طور کلی به دو دسته پرکاربرد تقسیم می‌شود که عبارتند از:

●      سیمان سیاه:

اکثرا در تمامی کارها و ساختمان سازی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. سیمان سیاه با ترکیب شدن با برخی مواد و مصالح دیگر کاربردهای متفاوت دیگری نیز پیدا می‌کند. قیمت سیمان سیاه بسته به نوع مصرفی شما متغیر است.

●      سیمان سفید:

سیمان سفید که در ادامه مطلب بیشتر به آن خواهیم پرداخت، بیشتر در نماکاری ساختمان‌ها کاربرد دارد و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اما در رابطه با قیمت سیمان، باید گفت که بر اساس نوع و مقدار مورد مصرفی شما تعیین می‌شود. شما می‌توانید سیمان را برحسب شرایط خود به صورت پاکتی یا فله‌ای خریداری کنید.

سیمان سفید

سیمان سفید همان‌گونه که از نامش مشخص است رنگ سفید دارد. اکسید آهن و منیزیم که دلیل رنگ سیاه و خاکستری سیمان است در این نوع سیمان کاهش یافته و رنگ سفید را به این سیمان می‌دهد.
این سیمان به دلیل رنگ متفاوتی که دارد در نماهای ساختمان‌ها استفاده می‌شود. به علت گستردگی استفاده از این سیمان، نماکاری‌های زیبا با سبک‌های متفاوتی به وجود آمده است.

تولید سیمان سفید

جا به جایی سیمان پاکتی

تولید سیمان سفید نیز مانند سیمان پرتلند معمولی است و شش مرحله دارد. در مرحله اول تولید سیمان سفید ترکیبات کربنی خرد شده مورد استفاده قرار میگیرند و سپس نوبت به آسیاب کردن مواد خام سیمان سفید می‌رسد.

در مرحله‌ی سوم، همگن‌سازی انجام می‌شود؛ که برای تولید سیمان سفید یکی از مهم‌ترین مراحل تولید است.

مرحله‌ی چهارم و پنجم به ترتیب تولید کلینکر و آسیاب کردن سیمان است تا در نهایت پودر سیمان ریز تولید شود.

و در گام آخر پودر سیمان سفید تولید شده بسته‌بندی می‌شود و به بازار انتقال می‌یابد.

مزایای سیمان سفید

●      از لحاظ اقتصادی استفاده از سیمان سفید در نماکاری به‌صرفه‌تر است.

●      تهیه و دسترسی راحت به مصالح سیمانی

●      ساخت مجسمه و نماکاری‌های خلاقانه و ترکیب آن با سایر رنگ‌ها

●      قابل بازیافت بودن محصولات ساخته شده با سیمان سفید

●      ضد آب بسیار قوی

●      مقاومت بالا در بالاترین دماها

معایب سیمان سفید

●      قیمت سیمان سفید نسبت به سیمان معمولی بالاتر است.

●      مقاومت و کشش فشاری کمتری نسبت به سیمان پرتلند معمولی دارد.

●      زمان گیرش پایین این سیمان، کار سنگ‌تراش‌ها را سخت‌تر می‌کند. بنابراین دستمزد بیشتری دریافت خواهند کرد.

●      بیشتر در نماکاری‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و کارایی محدودتری نسبت به سایر سیمان‌ها دارد.

●      زیبایی خود را به خاطر جذب گرد و غبار از دست می‌دهد.

کارخانه سیمان سفید شرق مشهد

صادرات سیمان سفید شرق

شرکت سیمان سفید شرق واقع در مشهد، جاده کلات، سه‌راهی سیمان، کیلومتر 8 جاده اختصاصی سیمان در سال 1390 تاسیس و شروع به فعالیت کرده‌ است.

این شرکت با تولید سالانه دو میلیون تن سیمان سیاه و 330 هزار تن سیمان سفید تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین کارخانه‌های سیمان در کشور شده‌است.

شرکت سیمان سفید شرق با بهره‌گیری از مدرن‌ترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات و ماشین‌آلات سیمان یکی از مجهزترین کارخانه‌های تولید سیمان است؛ که سعی بر تولید با کیفیت‌ترین سیمان سفید را دارد.

این شرکت علاوه بر تامین سیمان مورد نیاز کشور، سالانه حدود 15 میلیون دلار نیز فروش سیمان سفید شرق را به خارج از کشور دارد.

به کسانی که قصد خرید سیمان در مشهد را دارند، خرید سیمان شرق به دلیل کیفیت بالای قیمت مناسبی که دارد پیشنهاد می‌شود.

قیمت سیمان سفید شرق مشهد نیز به دلیل نوسانات موجود در بازار متغیر است و برای خرید سیمان سفید مشهد باید از قیمت روز سیمان سفید شرق مطلع شوید و سپس آن را خریداری کنید.

سیمان سفید را در چه وزن‌هایی می‌توانید تهیه کنید؟

با توجه به قیمت سیمان و هزینه‌های بالای ساختمان‌سازی، افراد سعی می‌کنند مصالح مورد نیاز خود را به اندازه کافی تهیه کنند و تلاش می‌کنند تا جایی که ممکن است مصالح اولیه مورد نیاز ساختمان زیاد نیاید.

بنابراین ابتدا باید بررسی کنید که چه میزان سیمان سفید نیاز دارید و بر اساس مقدار سیمان سفیدی که مورد نیاز است، می‌توانید تصمیم بگیرید که سیمان را به صورت پاکتی یا فله‌ای خریداری کنید.

اگر میزان سیمان مصرفی شما زیاد است بهتر است سیمان سفید شرق فله‌ای را تهیه و خریداری کنید. قیمت سیمان فله‌ای نسبت به سیمان پاکتی مناسب‌تر است و دلیل تفاوت قیمت نیز هزینه بسته‌بندی سیمان‌های پاکتی است.

اگر میزان مصرفی سیمان سفید شما کم است، می‌توانید بسته به نیاز خود سیمان پاکتی را در وزن‌های مختلفی خریداری کنید. سیمان سفید شرق، سیمان‌های خود را در پاکت‌ها و با نام‌های سیمان سفید شرق 50 کیلویی، سیمان سفید شرق 40 کیلویی، سیمان سفید شرق 25 کیلویی و سیمان سفید شرق 20 کیلویی در بازار به فروش می‌رساند.

شما می‌توانید قیمت امروز سیمان سفید شرق، قیمت سیمان پاکتی 50 کیلویی امروز و قیمت سیمان سفید شرق مشهد 25 کیلویی و… را در سایت مشاهده و در صورت نیاز خریداری کنید.

سیمان سفید شرق را از کجا بخریم؟

سیمان سفید شرق را از کجا بخریم؟

شما برای خرید سیمان سفید شرق مشهد چند گزینه پیش رو دارید:

●      می‌توانید سیمان سفید شرق را بدون واسطه و به‌صورت مستقیم از کارخانه‌ی سیمان سفید شرق مشهد خریداری کنید. خرید از کارخانه این امتیاز را برای شما دارد که از کیفیت و قیمت آن اطمینان کامل داشته باشید.

●      راه دیگر خریداری سیمان سفید شرق، خرید از نمایندگی‌ها یا مصالح‌ فروشی‌های موجود در سطح شهر است. در مصالح‌ فروشی‌ها سیمان‌های پاکتی قیمت تقریبا ثابتی دارند؛ زیرا بر قیمت آن‌ها نظارت می‌شود، ولی سیمان‌های فله‌ای قیمت و کیفیت‌های متفاوتی دارند.

●      خرید اینترنتی سیمان سفید شرق هم راه دیگری برای تهیه‌ی سیمان سفید شرق است. با خرید اینترنتی دیگر بابت حمل‌ونقل سیمان سفید به محل مورد نظر نگرانی نخواهید داشت. فقط باید دقت کنید که از سایت‎‌های معتبر خرید خود را انجام دهید تا نگران کیفیت سیمان نباشید.

امتیاز دیگری که خرید اینترنتی برای شما دارد این است که می‌توانید از قیمت سیمان سفید شرق و قیمت سیمان آبیک و سایر کارخانه‎‌های تولید سیمان مطلع شوید و قیمت‌ها را مقایسه کنید.

سیمان سفید شرق، بهترین انتخاب برای خرید سیمان سفید

سیمان سفید که بیشتر در نماکاری ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، مزایا و معایب خاص خود را دارد.

شما می‌توانید سیمان سفید شرق را به صورت فله‌ای یا پاکتی با قیمت مناسب و بر اساس نیازتان تهیه و خریداری کنید.

اطلاعات بیشتر ...