سیمان آذر آبادگان خوی

فیلـتر

در حال نمایش 3 نتیجه

ویژگی های سیمان آذر آبادگان خوی + نکات مهم برای خرید

 یکی از مصالح ساختمانی پرکاربرد، سیمان است که انواع مختلفی دارد و هر یک از آن‌ها به منظوری خاص در بازار به فروش می‌رسند.

یکی از سیمان‌هایی که مشتریان زیادی در بازار دارد و به شهرت خوبی در میان مشتریان دست پیدا کرده، سیمان آذر آبادگان خوی است.

باید در نظر داشت خرید سیمان آذرآبادگان خوی برای هر نوع ساخت و سازی مناسب است و افراد می‌توانند در امور گوناگونی از جمله بتن‌ریزی، امور مربوط به استحکام ساختمان و… از این محصول نهایت استفاده را داشته باشند.

سیمان انواع گوناگونی دارد و هر یک از این مدل‌ها برای امور مختلف ساخت و ساز مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ البته باید برای بهره بردن از این سیمان، از تناسب آن، با آب و هوای منطقه اطمینان حاصل کرد.

کارخانه سیمان آذر آبادگان خوی

نمایی از کارخانه سیمان آذرآبادگان خوی

شرکت سیمان خوی به منظور تولید انواع محصولات سیمانی باکیفیت، در سال 1383 و در 16 کیلومتری شهرستان خوی آذربایجان شرقی، احداث شد.

این شرکت با ارائه محصولات خود به بخش دولتی و خصوصی، کالای مورد نیاز این بخش‎ها را تامین کرده و به ساخت انواع سازه باکیفیت، کمک رسانده است.

این شرکت برای 500 نفر به شکل مستقیم و 5000 نفر به شکل غیر مستقیم، شغل ایجاد کرده و نیازهای منطقه را در حوزه متریال ساختمانی، به خوبی تامین می‌کند.

انواع سیمان خوی

این شرکت محصولات مختلفی در بازار عرضه کرده که مشتریان با توجه به نیاز خود می‌توانند برای خرید سیمان خوی اقدام کنند و کالای مورد نیاز برای ساخت انواع سازه به دست آورند.

درواقع انتخاب مناسب سیمان برای نوع کار اهمیت زیادی دارد و باید قبل از هر اقدامی، از ویژگی‌های کالای مورد نظر اعم از سیمان سفید، سیمان سیاه و… اطلاع حاصل کرد.

در میان انواع متریال‌های ساخت و ساز ساختمان، سیمان اهمیت زیادی دارد و باید به خوبی نسبت به آن آشنایی داشت.

از جمله سیمان‌های تولید شده توسط شرکت سیمان آذر آبادگان خوی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

سیمان تیپ 2 

سیمان تیپ 2 با توجه به مشخصات و ویژگی‌های ارائه شده در استاندارد ملی ایران به تولید می‌رسد و مقاومت بسیار زیادی در برابر سولفات دارد.

اغلب پیمان‌کاران در هنگام بررسی قیمت سیمان خوی به منظور خرید مصالح، از کیفیت و کارایی هر یک از آن‌ها اطمینان حاصل می‌کنند، به همین دلیل قیمت سیمان تیپ 2 خوی را مناسب می‌دانند.

جالب است بدانید که سیمان تیپ 2 برای ساخت سازه‌هایی که در مجاورت با سولفات قرار دارند گزینه‌ای مناسب تلقی می‌شود؛ تونل‌های زیرزمینی که در تماس با آب‌های زیر زمین هستند که به این نوع سیمان سیاه پاکتی نیاز دارند.

از سوی دیگر این کالا برای بتن‌ریزی‌های حجیم یک گزینه مناسب به شمار می‌رود چراکه علاوه بر مناسب بودن قیمت سیمان آذرآبادگان خوی، تیپ 2 با سرعت کم‌تری در بتن ایجاد می‌شود.

سیمان پرتلند 1.325 

چنانچه برای خرید آنلاین سیمان خوی از جمله سیمان پاکتی، فله و… اقدام کردید باید بدانید که سیمان پرتلند 1.325 همان سیمان معمولی است و تفاوت زیاد با سایر موارد ندارد.

البته فروشندگان در حین فروش سیمان خوی، ویژگی‌های کاربردی آن را برای خریدار بیان می‌کنند تا مشکلی در تهیه آن به وجود نیاید.

از جمله ویژگی‌های این سیمان می‌توان به مقاومت اولیه مطلوب، مقاومت در برابر گرما و… اشاره کرد که این امکان را برای پیمان‌کاران مناطق گرم‌سیری ایران فراهم می‌کند.

لازم است بدانید که قیمت سیمان خوی امروز با توجه به عوامل مختلفی اعم از نوع، کیفیت و تازگی آن محاسبه می‌شود.

این نوع سیمان، مقاومت پایینی در برابر خوردگی و مواردی از این قبیل دارد و باید دقت داشت که در محیط‌هایی که مواد خورنده مانند سولفات وجود دارد، نباید از این کالا استفاده کرد و یا خرید سیمان فله را انجام داد.

سیمان پرتلند 1.425 

انبار سیمان آذر آبادگان خوی

این سیمان با توجه به استانداردهای ارائه شده در ایران ساخته و به بازار عرضه می‌شود. پیمان‌کاران زیادی به منظور اطلاع از قیمت سیمان خوی در کارخانه از جمله قیمت سیمان سفید پاکتی و یا پرتلند 1.425 و خرید محصولات مورد نیاز خود، از سایت‌های گوناگون اقدام می‌کنند.

در نظر داشته باشید که این نوع سیمان، در زمره سیمان‌های زود سخت شونده قرار می‌گیرد و در ساخت انواع سازه بتنی مسلح و غیرمسلح که که نیاز به مقاومت اولیه و نهایی دارند، استفاده می‎شوند.

 پیمان‌کاران از سیمان پرتلند 1.425 در ساخت انواع ستون‌ها، سقف‎ها، پل‌ها و… استفاده کرده و از قیمت سیمان خوی به روز اطلاع کسب می‌کنند.

نکته قابل توجه در مورد این کالا این است که به دلیل سخت شوندگی سریع‌تر، بهره بردن از سیمان پرتلند 1.425 که از جمله محصولات شرکت سیمان آذر آبادگان خوی و سایر شرکت‌ها از جمله سیمان شرق به شمار می‌رود؛ در مناطق گرمسیر، چندان مناسب نیست و باید از محصولات کاربردی‌تری در این نوع آب و هوا استفاده کرد.

سیمان PLC 

یکی از محصولاتی که اغلب سازندگان و پیمان‌کاران در هنگام مراجعه برای اطلاع از قیمت سیمان پاکتی خوی، به آن توجه دارند؛ سیمان ‌PLC است که برای امور متفاوتی کاربرد دارد و از جمله جدیدترین سیمان‌های موجود در بازار به شمار می‌‍رود.

این سیمان همانند سیمان سفید فله، ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارد. از این جهت، قیمت سیمان پاکتی 50 کیلویی خوی مدل PLC با توجه به عوامل متفاوتی، تعیین می‌شوند. از جمله ویژگی‌های این سیمان عبارت‌اند از:

ویژگی‌های سیمان PLC سیمان آذر آبادگان خوی

مقاومت اولیه بسیار مطلوب در انواع پروژه‌های ساخت و ساز
سازگاری مطلوب و امکان بهره بردن در سازه‌های بتنی
کاهش مصرف آب در هنگام استفاده از سیمان
افزایش چسبندگی بتن‌های تولید شده با این نوع

خرید سیمان آذر آبادگان خوی

کارخانه سیمان آذرآبادگان خوی

یکی از شرکت‌های تولید کننده سیمان که با ارائه محصولات مورد نیاز و باکیفیت به بازار نام خوبی در میان پیمان‌کاران به دست آورده، شرکت سیمان آذر آبادگان خوی است.

پیمان‌کاران برای ساخت و ساز سازه‌های گوناگون از محصولات این شرکت استفاده می‌کنند و با اطلاع از قیمت سیمان آذر آبادگان خوی امروز، نیاز خود را برطرف می‌کند.

از جمله کالاهای ارائه شده توسط این شرکت می‌توان به سیمان پرتلند 1.325، سیمان پرتلند 1.425 و سیمان PLC اشاره کرد که در بالاترین سطح کیفی، در بازار عرضه شده و به دست مشتریان می‌رسد.

اطلاعات بیشتر ...