سیمان آرتا اردبیل

فیلـتر

در حال نمایش یک نتیجه

سیمان آرتا اردبیل؛ بهترین سیمان غرب کشور

کارخانه سیمان آرتا اردبیل بهترین سیمان غرب کشور

شرکت سیمان آرتا اردبیل (ساربیل) یکی از زیرمجموعه‌های شرکت سرمایه‌گذاری سیمان اسپندار است. این کارخانه سیمان در سال 1366 تأسیس شد و از آن زمان تاکنون فعالیت‌های خود را با تولید انواع سیمان باکیفیت و مرغوب ادامه داده است. کارخانه آرتا اردبیل در بیست کیلومتری شهرستان اردبیل و در نزدیکی روستای گرده قرار دارد. این کارخانه فاصله بسیار کمی تا معدن آهک، خاک رس، سیلیس و پوزولان داشته به همین دلیل به راحتی به مواد اولیه باکیفیت برای تولید سیمان دسترسی دارد. همان‌طور که می‌دانید این مواد اولیه برای تولید انواع مختلف سیمان ضروری هستند.

معرفی محصولات کارخانه سیمان آرتا اردبیل (ساربیل)

محصولات تولید شده در کارخانه سیمان آرتا اردبیل را می‌توان به چهار دسته تقسیم کرد. کلینکر پرتلند، سیمان تیپ 2، سیمان پوزولانی و سیمان مرکب بخش عمده‌ای از تولیدات این کارخانه صنعتی را تشکیل می‌دهند. در ادامه درباره ویژگی‌های هر کدام از این محصولات بیشتر صحبت خواهیم کرد.

سیمان کلینکر پرتلند

کلینکر دانه‌هایی با قطر بین سه تا بیست‌ و پنج میلی‌متر بوده که حرارت دیده هستند و در تولید سیمان پرتلند کاربرد دارد. برای تولید کلینکر در چند مرحله به آلومینیوم، سنگ آهک و خاک رس در کوره‌های سیمان حرارت می‌دهند تا این ماده شیمیایی به وجود بیاید. این ماده به عنوان یکی از مهم‌ترین مواد اولیه تولید سیمان شناخته می‌شود. برای تولید انواع مختلف سیمان مقدار مشخصی از این ماده را با سایر مواد اولیه دیگر مخلوط می‌کنند.

سیمان کلینکر پرتلند آرتا ترکیبی از سیلیکات کلسیم و آلومینات، سنگ آهک و خاک رس بوده که با مقدار مشخصی کلینکر ترکیب شده است. برای خرید سیمان فله پرتلند می‌توانید با ما در تماس باشید. ما قیمت سیمان آرتا اردبیل در کارخانه را به صورت به‌روز شده به شما اعلام خواهیم کرد.

سیمان آرتا اردبیل تیپ 2

اگر قصد خرید سیمان آرتا اردبیل برای ساختمان‌سازی را دارید باید به انواع سیمان مناسب برای بنایی و ساخت و ساز آشنا شوید. سیمان سیاه تیپ دو یکی از بهترین مصالح ساختمانی برای ساخت و ساز در مناطق گرمسیر است. این نوع سیمان در زمان هیدراتاسیون گرمازايي کمی دارد و حرارت زیادی از خود تولید نمی‌کند. همچنین در برابر یون‌ها و نمک‌ها نیز مقاومت زیادی از خود نشان می‌دهد. قیمت سیمان آرتا اردبیل با توجه به کیفیتش نسبت به سیمان سفید پاکتی بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه‌تر است.

شما می‌توانید با خیال راحت از این سیمان برای پی ساختمان استفاده کنید. سیمان سیاه آرتا اردبیل یکی از باکیفیت‌ترین سیمان‌های تیپ دو موجود در بازار ایران است. همچنین امکان خرید سیمان سیاه فله نیز وجود دارد و شما به راحتی با یک تماس تلفنی می‌توانید سفارشات خود را ثبت کنید.

سیمان پوزولانی

معرفی کارخانه سیمان آرتا اردبیل در سایت خانه سیمان

این محصول کارخانه آرتا اردبیل شامل پانزده درصد پوزولان است به همین دلیل به راحتی می‌توان از آن در ساخت سازه‌های عظیم استفاده کرد. میزان فروش سیمان آرتا ادربیل خود به تنهایی گواه کیفیت تولیدات این مجموعه است. با این حال از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد سیمان پوزولانی آرتا می‌توان به حرارت هیدراتاسیون بسیار کم و مقاومت طولانی‌مدت آن اشاره کرد. البته مقاومت کوتاه‌مدت این نوع سیمان نسبت به سیمان تیپ دو کارخانه‌های مختلف مانند سیمان خوزستان کمتر است.

یکی دیگر از ویژگی‌های سیمان پوزولان، مقاومت قابل توجه آن در برابر سولفات و کلر است. به طوری که میزان مقاومت این نوع سیمان نسبت به سیمان سپاهان یا سیمان تیپ دو همین کارخانه بسیار بیشتر است. از این سیمان برای ساخت بتن نیز استفاده می‌شود. بتن ساخته شده از سیمان پوزولان مقاومت و دوام بسیار بالایی در مقابل واکنش‌های شیمیایی دارد.

سیمان مرکب

آخرین محصول تولید شده در کارخانه سیمان آرتا اردبیل، سیمان مرکب است. این نوع سیمان که شباهت ظاهری زیادی به سیمان پرتلند دارد، از نظر شیمیایی مشابه سیمان پوزولانی است. میزان افزودنی‌های این نوع سیمان کمتر از بیست درصد است بنابراین با سیمان پرتلند ویژه هم تفاوت‌هایی از نظر خواص ظاهری و شیمیایی دارد. در سیمان پرتلند ویژه معمولاً میزان مجاز افزودنی‌ها بیش از بیست درصد در نظر گرفته می‌شود.

اگر بخواهیم از نظر ظاهری و خواص فیزیکی درباره سیمان مرکب صحبت کنیم؛ باید بگوییم که این سیمان بسیار نرم است به همین دلیل آب بیشتری را جذب خود می‌کند و می‌تواند انتخاب خوبی برای ساخت ملات ساختمانی باشد. سیمان پاکتی آرتا اردبیل مدل مرکب، مقاومت ملات‌های سیمانی را افزایش می‌دهد. در واقع مقاومت اولیه این نوع سیمان بسیار زیاد است با این حال بعد از گذشت بیست و هشت روز به حداکثر می‌رسد.

نرمی بیش از اندازه این نوع سیمان مزایای زیادی دارد. برای مثال به خوبی منافذ بین شن و ماسه را پر کرده و مانع از نفوذ آب یا ایجاد ترک می‌شود. همچنین وجود مقادیر زیاد سیلیس باعث شده که به انتخاب مناسبی برای ساخت قطعات سیمانی تبدیل شود زیرا مانع از به وجود آمدن اصطکاک بین سطوح سیمانی می‌شود. ایجاد گرمای بسیار کم در هنگام مخلوط شدن با آب، کاهش احتمال بروز شوره‌های سیمانی و پدیده آب انداختگی بتن از دیگر مزایای سیمان مرکب به شمار می‌رود. از نظر قیمتی نیز قیمت این نوع سیمان با قیمت سیمان سیاه پاکتی تفاوت زیادی دارد.

عرضه سیمان فله آرتا اردبیل در بورس

حمل و نقل سیمان آرتا اردبیل و عرضه سیمان فله در بورس

تمام محصولات سیمان آرتا اردبیل از تیرماه سال 1400 در بازار اصلی شرکت بورس ایران به فروش می‌رسند. از سال‌ها پیش زمزمه‌هایی درباره فروش سیمان در بورس شنیده می‌شد که البته مدتی بعد این اخبار به واقعیت پیوست و مصالح ساختمانی مانند سیمان نیز به بورس راه پیدا کردند. خرید و فروش سیمان در بورس مزایا و معایبی به همراه دارد. با این حال قیمت‌گذاری در بورس، کار را برای خریداران و فروشندگان عمده سیمان آسان‌تر کرده است. در حال حاضر امکان خرید سیمان سفید فله و انواع دیگر سیمان از طریق بورس وجود دارد.

خرید اینترنتی سیمان آرتا اردبیل از خانه سیمان

خانه سیمان به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و باتجربه‌ترین شرکت‌های فروش سیمان در کشور، آماده همکاری با انبوه‌سازان و افراد فعال در حوزه ساخت و ساز است. شما می‌توانید قیمت روز سیمان آرتا اردبیل و همین‌طور قیمت سایر محصولات کارخانه‌های سیمان سراسر کشور را از ما به صورت تلفنی استعلام کرده و در صورت نیاز سفارشات خود را ثبت کنید. همچنین کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره در خصوص انتخاب بهترین نوع سیمان و تخمین میزان سیمان مورد نیاز شما هستند.

اطلاعات بیشتر ...