سیمان مدلل

فیلـتر

در حال نمایش 6 نتیجه

معرفی سیمان مدلل

کارخانه سیمان مدلل یا سامان غرب در شب
سیمان مدلل

کارخانه سیمان مدلل یا  سیمان سامان غرب سابق یکی از بزرگترین عرضه کنندگان سیمان در استان کرمانشاه می‌باشد. ساخت این مجموعه در سال 1383 در زمینه تولید سیمان استارت خورد، و کارخانه در سال 1386  در مساحتی در حدود 100 هکتار تاسیس شد.

 شرکت سیمان سامان غرب دارای دو خط تولید می‌باشد که هر کدام از این خطوط می‌توانند 3500 تن کلینکر در روز تولید کنند. کارخانه سیمان سامان غرب با بهره‌مندی از نیروی انسانی متعهد و زحمت‌کش به همراه استفاده از تجهیزات مدرن توانسته است به یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان سیمان در کشور تبدیل شود.

برای آشنایی با انواع سیمان‌ سامان غرب و قیمت‌ روز سیمان سامان غرب در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

انواع محصولات شرکت صنایع سیمان سامان غرب

شرکت سیمان سامان غرب به دلیل استفاده از بهترین دستگاه های مد روز دنیا توانسته است در راستای حفظ و توسعه پایدار محیط زیست تلاش های بسیاری انجام دهد. صنایع سیمان سامان غرب توانسته است نیاز سیمان در بازارهای داخلی و خارجی را تامین کند.

از مهم ترین انواع سیمان سامان غرب تولید شده توسط سیمان سامان غرب می توان موارد زیر را نام برد.

  •          کلینکر سیمان پرتلند
  •         سیمان تیپ 2
  •          سیمان تیپ 5
  •          سیمان تیپ 325-1
  •         سیمان تیپ 425-1
  •          سیمان تیپ 525-1

که در ادامه به شرح هر یک می پردازیم.

کلینکر سیمان پرتلند

کلینکر (تفاله کوره) به دانه‌هایی با قطر ۳ الی ۲۵ میلی‌متر که خاکستری رنگ هستند، گفته می‌شود کلینکر از طریق گرما دادن خاک رس و سنگ آهک در دمایی بین  ۱۴۰۰ تا ۱۵۰۰ درجه سانتی‌گراد تولید می‌شود.

کلینکر بدون تغییر در خواص می‌تواند برای مدت طولانی مکانی خشک نگهداری شود. کلینکر به دو روش تولید می‌شود، در روش تر تولید کلینکر، کلینکری که ماده اولیه تولید سیمان می‌باشد با آب مخلوط می‌شود و آسیاب می‌گردد؛ اما در روش خشک تولید کلینکر، مواد اولیه تولید سیمان به صورت خشک با هم ترکیب و آسیاب می‌گردند.

سیمان تیپ 325-1 سامان غرب

نمایی متفاوت از کارخانه سیمان غرب

سیمان تیپ 325-1 که به عنوان سیمان پرتلند معمولی یا سیمان ساده نامیده می‌شود و غالبا برای مصارف عمومی کاربرد دارد.

 از ویژگی‌های سیمان ساده می‌توان به مقاومت اولیه بالا اشاره کرد، سیمان تیپ 325-1 در کلیه سازه‌های بتنی و غیرمسلح، پل‌ها، جاده سازی‌ها و قطعات بتنی معمولی استفاده می‌شود.

برای اطلاع دقیق این نوع سیمان و مطلع شدن از قیمت سیمان سامان غرب می‌توانید به سامانه فروش این شرکت مراجعه نمایید.

سیمان تیپ 425-1 سامان غرب

سیمان تیپ 425-1 دارای مقاومت فشار اولیه ۱۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع و مقاومت نهایی ۴۲۵ تا ۶۲۵ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع می‌باشد. سیمان تیپ 425-1 یک سیمان زود سخت شونده است و در کلیه سازه‌های بتنی مسلح که نیاز به مقاومت بیشتر می‌باشد، بکار می‌رود.

سایر کاربردهای سیمان تیپ 425-1 در مواردی مانند کلیه ستون‌ها، سقف‌ها، سازه‌هایی که نیاز به بازکردن سریع قالب می‌باشد و بتن ریزی در هوای سرد می‌باشد.

البته حواستان باشد، در مناطق گرمسیر که امکان افزایش دمای بتن به بیش از ۳۲ درجه سانتیگراد می‌باشد، مصرف سیمان ۴۲۵-۱ با احتیاط انجام گیرد.

سیمان تیپ 2 سامان غرب

این سیمان  در مواردی که امکان تضعیف سازه توسط سولفات‌ها وجود دارد، استفاده می‌شود. این سیمان در سازه‌های حجیم و مناطق ساحلی، لوله‌های بتنی منتقل کننده آب، فونداسیون‌های زیرزمین، کاربرد دارد.

استفاده از این نوع سیمان در مواقعی که مقاومت بتن در مقابل سولفات‌ها و حمله نمک‌های کلر همزمان مطرح  باشد، می‌تواند استفاده شود.

سیمان تیپ 2 در کارهای بتنی و بنایی به صورت عمومی مورد استفاده قرار می‌گیرد، مقاومت این نوع سیمان برای کلیه کارهای بتنی به اندازه کافی بالا است.

سیمان تیپ 5 سامان غرب

سيمان سیاه پرتلند تیپ ۵ از ترکیب پودر كلينكر با مقدار مناسبی سنگ گچ آسياب شده تولید می‌شود. سیمان سیاه تیپ ۵ با آب و سنگدانه‏‌های مناسب، شن و… مخلوط می‌شود، در ملات يا بتن با كارآیی بالا مورد استفاده قرار می‌گیرد. سیمان تیپ 5 در شرايط محيطی مختلفی از دوام كافی برخوردار است.

استفاده از سیمان پرتلند تیپ ۵ در ساخت بتن‏‌هایی است که حمله سولفات‏‌ها به آن‌ها بیشتر باشد. در حقیقت در شرایط نرمال از سیمان تیپ 5 در کارهای ابتدایی استفاده نمی‌شود. بنابراین سیمان تیپ 5 در ساخت بتن و ملات‌هایی به کار می‌رود که در معرض تاثیر سولفات‌ها قرار می‌گیرند.

 کاربرد سیمان تیپ 5 در لوله‌های انتقال آب، مخازن آب، سازه‌ها در مجاورت محیط‌های گچی و سولفاتی و… می‌باشد.

سیمان پوزولانی سامان غرب

در ساخت سیمان پوزولانی حداکثر 15 درصد سیمان (نوع 1 ،2 و 5) استفاده می‌شود. این سیمان برای مصارف عمومی به کار می‌رود. این سیمان علاوه بر داشتن مشخصات کاربردی کلینکر سیمان‌های مورد استفاده، متناسب با نوع پوزولان استفاده می‌شوند. پایین بودن حرارت خشک شدن اولیه و نهایی، کاهش نفوذپذیری بتن و ایجاد دوام قابل توجه از ویژگی‌های سیمان‌های پوزولانی سامان غرب است.

خرید سیمان سامان غرب

سیمان سامان غرب از پرطرفدارترین سیمان‌های تولیدی در ایران است

سیمان سامان غرب از پرطرفدارترین سیمان‌های تولیدی در ایران است، البته که علاوه بر بازار داخلی سیمان‌های تولید شده توسط کارخانه سیمان سامان غرب در کشور عراق نیز بازار پرطرفداری دارد.

تمامی مصالح فروشی‌ها و سامانه‌های معتبر، در حال حاضر اقدام به فروش سیمان سامان غرب می‌کنند. خرید اینترنتی سیمان سامان غرب یکی از راه‌کارهایی است که شرکت سیمان سامان غرب برای خریداران محترم فراهم نموده است.

شما با مراجعه به سایت شرکت در قدم اول می‌توانید یک لیست قیمت امروز سیمان سامان غرب تهیه نمایید، سپس با اطلاع از قیمت سیمان می‌توانید سیمان مورد نیاز خود را در سامانه خرید سیمان سامان غرب، سفارش دهید.

خرید سیمان مدلل به صورت اینترنتی از کارخانه سیمان مدلل کرمانشاه باعث صرفه جویی در زمان و وقت مشتریان می شود. همچنین در زمان خرید اینترنتی و آنلاین کاربران و مشتریان قیمت سیمان مدلل را به راحتی با دیگر فروشنده ها مقایسه کنند و محصولات سیمان مدلل را با ارزان ترین قیمت بازار تهیه کنند.

قیمت روز سیمان مدلل به راحتی در فروشگاه خانه سیمان قابل استعلام است و این یعنی لازم نیست برای استعلام قیمت با کارخانجات مختلف تماس بگیرید تا قیمت واحدی بدست بیاورید.

شرکت سیمان مدلل

شرکت سیمان مدلل و دفتر سیمان مدلل در کرمانشاه واقع شده است. با تغییر نام سیمان سامان غرب به سیمان مدلل نام این کارخانه به کارخانه سیمان مدلل تغییر یافت و از سال 1402 که این اتفاق افتاد سیمان این شرکت با فروش سیمان مدلل کار خود را در کرمانشاه ادامه داده و این تغییر نام را علنا اعلام کرده است. برای خرید اینترنتی سیمان مدلل کافی است محصول مورد نظرتان را از طریق فروشگاه خانه سیمان انتخاب کنید و در عرض چند دقیقه به راحتی و به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهید.

ظرفیت تولید کارخانه سیمان مدلل

ظرفیت تولید کارخانه سیمان مدلل 3500 کلینکر در روز تولید دارد و از آنجایی که دارای دو خط تولیدی است یعنی در مجموع 7000 تن کلینکر در روز ظرفیت تولید سیمان مدلل دارد.

گواهینامه های دریافتی شرکت صنایع سیمان مدلل

  •         استانداردهای ملی تولید سیمان خاکستری تیپ 325-1
  •         استانداردهای ملی تولید سیمان تیپ 425-1
  •         استانداردهای ملی تولید سیمان تیپ 525-1
  •          استانداردهای ملی تولید تیپ 2
  •          انجمن ملی استاندارد کسب عنوان برتر ایران سال 1392
  •         از شرکت TUV NORD آلمان گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه IMS
  •          پروانه تحقیق و توسعه R&D از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان
  •         گواهینامه  iso 45001
  •          گواهینامه  iso 14001
  •          گواهینامه  ISO 50001
  •         گواهینامه  ISIRI 13000
  •         گواهینامه  ISO 9001
  •         گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت آزمایشگاه  ISO 17025
  •          نشان تجاری اتحادیه اروپا (CE)

چگونگی عرضه سیمان توسط شرکت سیمان سامان غرب

همانطور که گفته‌ شد شرکت سیمان غرب از محبوب‌ترین تولید کنندگان شرکت سیمان غرب است که محصولات را طبق استانداردهای زیست محیطی تولید می‌نماید.

این کارخانه سیمان را به دو صورت سیمان فله و سیمان پاکتی عرضه می‌نماید تا مشتریان بتوانند به تناسب مقدار نیازشان سیمان خریداری نمایند. سیمان فله برای مصارف بالا مانند ساختن ساختمان‌ها و پروژه‌های عمرانی از نظر اقتصادی به‌ صرفه‌تر است.

سیمان سامان غرب انتخابی مطمئن برای سازه‌های مستحکم

شرکت سیمان سامان غرب از بزرگترین کارخانجات تولید سیمان است که به تولید انواع مختلف سیمان سفید و سیمان سیاه مشغول است. سیمان سیاه‌های تولید شده در شرکت سیمان غرب در انواع مختلفی دارد.

سیمان تیپ (1و2و5) از سیمان‌هایی است که هرکدام در نوع مختلفی از سازه‌ها کاربرد دارند. سیمان تیپ 1 که به سیمان ساده معروف است در ساختن بناهای بتنی ساده به‌کار می‌رود اما سیمان تیپ 2 و تیپ 5 بیشتر در مواردی که احتمال خوردگی وجود داشته باشد بکار می‌رود. باید توجه داشته باشید سیمان تیپ 2 را در مکان‌هایی با دمای بسیار بالا یا بسیار پایین نباید به کار رود .

اطلاعات بیشتر ...