سیمان بین المللی ساروج بوشهر

فیلـتر

در حال نمایش 2 نتیجه

سیمان بین‌المللی ساروج بوشهر

کارخانه ساروج بوشهر

سیمان ماده‌ای پودری شکل است که ای که پس از مخلوط شدن با آب روی سطوح جامد جهت به هم چسباندن و افزایش مقاومت به کار می‌رود. تهیه بتن و چسباندن سنگ‌ها، آجر و بلوک از جمله مواردی است که از سیمان استفاده می‌شود. ساروج بوشهر یکی از شرکت‌هایی است که با فروش انواع سیمان در این بازار فعالیت می‌کند.

انواع مختلفی از سیمان بین‌المللی ساروج بوشهر موجود است که هر یک بسته به کاربرد خود مورد استفاده قرار می‌گیرند. خرید عمده سیمان ساروج بوشهر روشی مقرون به صرفه است. خریداران می‌توانند برای مشاهده قیمت سیمان سفید پاکتی ۵۰ کیلویی امروز به سایت فروش سیمان بین‌المللی ساروج بوشهر مراجعه کنند.

سیمان چیست؟

سیمان ماده‌ای است که برای ساخت و ساز جهت محکم و سخت شدن سازه مورد استفاده قرار می‌گیرد. در کارخانه سیمان ساروج بوشهر از ترکیب کنترل شده موادی همچون کلسیم، سیلیکون، آلومینیوم و آهن سیمان تولید می‌شود. سنگ آهن و گچ یا مارن، شیل، خاک رس و ماسه سیلیس از دیگر مواد رایج قابل استفاده در سیمان فله یا بسته‌بندی‌اند. به ندرت پیش می‌آید که سیمان به تنهایی مورد استفاده قرار گیرد برای همین معمولاً ماسه و شن (سنگ‌دانه) به سیمان اضافه می‌کنند.

با سیمان بین‌المللی ساروج بوشهر می‌توان ملات که مخلوطی از سیمان و سنگ‌دانه ریز است یا بتن که مخلوطی از سیمان با شن و ماسه است تولید کرد. بتن از پرکاربردترین مصالح در ساختمان سازی به شمار می‌رود که بر اساس مقدار سیمان، ماسه و سنگ‌دانه مقاومت متفاوتی از خود نشان می‌دهد. هنگام خرید سیمان ساروج بوشهر باید دقت کرد که بر اساس کارایی، دوام استحکام و زمان گیرش انواع مختلفی از سیمان در بتن مورد استفاده قرار می‌گیرد که هر یک خواص، مزایا و کاربرد خواص خود را دارند.

سیمان تیپ I

شرکت ساروج بوشهر

برای ساختمان‌های بتنی مسلح، روسازی، کف، پل، مخازن، لوله‌ها و غیره از این مدل سیمان بین‌المللی ساروج بوشهر استفاده می‌شود. سیمان تیپ ۱ برای بتن‌هایی که در معرض تهاجم‌هایی همچون حمله سولفات از خاک یا افزایش درجه حرارت قرار ندارند مناسب است. توصیه می‌شود به دلیل تولید گرمای بیشتر نسبت به سایر تیپ‌ها این نوع سیمان در بوشهر و مناطق گرمسیر دیگر مورد استفاده قرار نگیرد.

سیمان تیپ II

در مواردی همچون ساختارهای زهکشی احتیاط در برابر حمله متوسط سولفات اهمیت دارد. سیمان تیپ ۲ ساروج بوشهر معمولاً حرارت کمتری از هیدراتاسیون را با سرعت کمتری نسبت به نوع I ایجاد می‌کند برای همین گزینه مناسبی برای استفاده در سازه‌های جرمی مانند پایه‌های بزرگ، تکیه‌گاه‌های سنگین و دیوارهای حائل است.

سیمان تیپ III

این مدل سیمان بین‌المللی ساروج بوشهر از نظر شیمیایی و فیزیکی به سیمان تیپ یک بسیار شبیه است با این تفاوت که ذرات آن ریزتر شده‌اند. با این سیمان سیاه مقاومت اولیه در مدت زمان یک هفته یا کمتر به دست می‌آید به همین دلیل گزینه مناسبی برای مکان‌هایی با هوای سرد یا زمان کم پروژه به شمار می‌رود.

سیمان سفید

سیمان پرتلند سفید ترکیبی مشابه سیمان تیپ یک و سه دارد با این تفاوت که رنگ سیاه یا خاکستری ندارد بلکه سفید رنگ است.

سیمان تیپ IV

زمانی که لازم است میزان و مقدار حرارت تولید شده از هیدراتاسیون حداقل شود این مدل سیمان بین‌المللی ساروج بوشهر کاربرد دارد. سازه‌های بتنی عظیم مانند سدهای آبی از جمله سازه‌هایی‌اند که سیمان تیپ چهار برای آن‌ها مناسب است زیرا باید ترک خوردگی بتن در طول سخت شدن به حداقل مقدار ممکن برسد. نسبت به سایر تیپ سیمان‌ها مقاومت بتن با سرعت کمتری افزایش می‌یابد.

سیمان تیپ  V

سیمان ساروج بوشهر

شرکت سیمان ساروج بوشهر با تولید سیمان تیپ پنج ساخت بتن‌هایی ایمن که در معرض سولفات شدید قرار دارند را ممکن کرده است. در مکان‌هایی که خاک و آب‌های زیر زمینی حاوی مقادیر بالایی سولفات‌اند. در این مدل سیمان مقاومت سولفات به دلیل C3A پایین حدود 4 است به همین دلیل در برابر مواد بسیار خورنده مانند اسید مقاومت لازم را ندارند. لازم به ذکر است که قیمت سیمان‌های مختلف بسته به کاربرد و خواص متفاوت است.

سیمان هیدرولیک

این مدل سیمان بین‌المللی ساروج بوشهر از ترکیب دقیق و یکنواخت سیمان پرتلند و موادی همچون سرباره، خاکستر بادی، بخار سیلیس و سایر پوزولان‌ها تولید می‌شود.

استفاده از مواد زاید کشاورزی در سیمان

پسماندهای کشاورزی را می‌توان به عنوان جایگزینی برای پوزولان‌ها استفاده کرد. در این روش مواد زاید کشاورزی در به صورت ریز و درشت خرد شده یا در خاکستر سوزانده می‌شوند و سپس به عنوان پوزولان به دیگر مواد سیمان اضافه می‌گردند. این مدل سیمان بین‌المللی ساروج بوشهر به دلیل ایجاد پایداری برای بتن و سازگار بودن با محیط زیست گزینه مناسبی به شمار می‌رود. شناخته‌ترین و پرکاربردترین مواد زاید قابل استفاده در سیمان پوسته برنج است.

قیمت سیمان ساروج بوشهر تهیه شده با مواد زاید در مقایسه با دیگر سیمان‌ها به‌صرفه‌تر بوده و با توسعه پایدار هماهنگی بیشتری دارد. قیمت سیمان پاکتی در مقابل سیمان‌های فله بیشتر است اما از نظر سالم و باکیفیت بودن امتیاز بالاتری نسبت به سیمان‌های فله دارد بنابراین هنگام خرید سیمان بین‌المللی ساروج بوشهر بهتر است سیمان‌های بسته‌بندی را انتخاب کنید. در مطالعات اخیر ثابت شده است خاک اره، پوسته بادام زمینی، کاه برنج و پوسته نارگیل نیز مواد زائد مناسبی برای سیمان‌اند.

ترکیبات سیمانی

شرکت سیمان بین المللی ساروج بوشهر

الیافی همچون الیاف فولادی، الیاف شیشه‌ای، الیاف مصنوعی و الیاف طبیعی یک قطعه کوچک از مواد تقویت کننده‌اند که در سیمان بین‌المللی ساروج بوشهر مورد استفاده قرار می‌گیرند. قیمت سیمان بین‌المللی ساروج بسته به الیاف مصرفی نیز تغییر می‌کند. الیاف پلی پروپیلن مصنوعی بوده و با وزن و هزینه کم و همچنین ایجاد مقاومت بالا شهرت دارند.

شرکت بین‌المللی سیمان ساروج بوشهر با استفاده از الیاف پلی پروپیلن در انواعی از سیمان‌های تولیدی جذب آب و نفوذ پذیری را کاهش داده و مقاومت در برابر آتش، سولفات و کربناسیون را افزایش داده است. استفاده از الیاف پلی پروپیلن به دلیل پراکندگی الیاف در بتن و پیوند با سیمان محدود است اما در ترکیب با دیگر الیاف همچون الیاف فولادی می‌توان دوام بتن را افزایش داد. این مدل سیمان ساروج بوشهر جذب انرژی مخلوط بتن را افزایش داده و ترک‌های جمع شدگی پلاستیک را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد.

جمع بندی

از پرکارترین مصالح در ساخت انواع ساختمان و سازه‌هایی همچون سد سیمان است. از ترکیب دیگر مواد با سیمان می‌توان ملات و بتن را بسته به کاربرد تهیه کرد. انواع مختلفی سیمان همچون هشت تیپ سیمان پرتلند، سیمان سفید و سیمان هیدرولیک در شرکت سیمان بین‌المللی ساروج بوشهر به فروش می‌رسد. با خرید انواع سیمان بین‌المللی ساروج بوشهر می‌توان از کیفیت و سالم بودن سیمان مطمئن شد و از تنوع محصولات استفاده کرد. قیمت امروز سیمان ساروج بوشهر مانند قیمت سیمان پاکتی ۵۰ کیلویی امروز در سایت این شرکت قابل مشاهده است.

اطلاعات بیشتر ...