سیمان پیوند گلستان

فیلـتر

در حال نمایش 2 نتیجه

سیمان پیوند گلستان

کارخانه سیمان پیوند گلستان

برای اولین بار در ابتدای قرن نوزدهم در کشور فرانسه فردی به نام ویکات از مخلوط سنگ آهک و خاک رس سیمان یا سمنت را به وجود آورد. روش ویکات موفقیت آمیز بود اما ادامه داده نشد تا اینکه یک بنای آجرچین در کشور انگلستان ترکیب خاک رس و سنگ آهک را در دمای بالا پخت و سیمان پرتلند را به وجود آورد. امروزه می‌توان با خرید اینترنتی سیمان پیوند گلستان به راحتی به هر یک از چندین مدل سیمان دسترسی پیدا کرد. در سایت نوید پیوند گلستان می‌توان قیمت سیمان امروز را بصورت آنلاین دریافت کرد.

سیمان و کاربرد آن چیست؟

سیمان در بتن با چسباندن ذرات به یکدیگر کاربرد دارد بنابراین سیمانی از کیفیت بالایی برخوردار است که در اثر شکستگی سیمان پاره نشود بلکه دانه‌های سنگی از وسط بشکنند. سیمان از پرکاربردترین مصالح ساختمانی است که به عنوان یکی از مواد تشکیل دهنده بتن نقش مهمی در ایجاد ویژگی‌های بتن دارد. کارخانه سیمان پیوند گلستان با فروش انواع سیمان همچون سیمان سیاه و پرتلند با کیفیت مناسب یکی از فعالان این حوزه است.

پایه و ریشه سازنده سیمان، آهک است و با انواع دیگری از اکسیدها مانند اکسید آهن و آلومینیوم میل ترکیب شدن با آب پیدا می‌کند. طیف متنوعی از سیمان با قیمت‌های متفاوت وجود دارد اما خرید عمده سیمان پیوند گلستان اقتصادی و به‌صرفه‌تر است. سیمان معمولاً در بسته‌بندی‌های ۵۰ کیلوگرمی به فروش می‌رسد اما به صورت فله هم در بازار موجود است که بیشتر برای ساخت قطعات پیش ساخته بتنی به کار می‌روند.

انواع سیمان

در ادامه به معرفی و شرح انواع سیمان می پردازیم:

سیمان پرتلند معمولی (OPC)
یکی از انواع سیمان پیوند گلستان سیمان پرتلند معمولی است که از پرکاربردترین و رایج‌ترین انواع سیمان در سراسر جهان برای ساختمان‌های بتنی معمولی به شمار می‌رود.

سیمان پرتلند پوزولانی (PPC)

در شرکت سیمان پیوند گلستان از آسیاب کردن کلینکر پوزولانی با سیمان پرتلند این نوع سیمان به وجود می‌آید. گچ و سولفات کلسیم از دیگر موارد مورد استفاده در سیمان پوزولانی است. در مقایسه با سیمان پرتلند معمولی قیمت سیمان پوزولانی بالاتر است زیرا مقاومت بیشتری در برابر حملات شیمیایی مختلف به بتن از خود نشان می‌دهد. برای بتن ریزی در زیر آب مانند پل‌ها، اسکله‌ها، سدها، فاضلاب و غیره این مدل سیمان پیوند گلستان به طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سیمان کم حرارت

یکی از انواع سیمان پاکتی پیوند گلستان، سیمان کم حرارت است. افزایش C2S، حفظ درصد آلومینیوم تری کلسیم و وجود مقدار کمی از آلومینات تری کلسیم باعث شده این مدل سیمان حرارت کمی از هیدراتاسیون را تولید کند. ساختارهای بزرگ بتنی مانند سدها از جمله سازه‌های مورد استفاده سیمان کم حرارت‌اند زیرا از ترک خوردگی در برابر حرارت جلوگیری کرده و مقاومت بیشتری مقابل سولفات‌ها دارد.

سیمان سخت شونده سریع

دستگاهای تولید سیمان در کارخانه پیوند گلستان

این مدل سیمان به سیمان پرتلند معمولی شباهت دارد اما به دلیل مقادیر بالاتر آهک و محتوای بیشتر C3S به همراه آسیاب دقیق‌تر از مقاومت و استحکام بالاتری برخوردار است. خرید این مدل سیمان از شرکت پخش سیمان نوید پیوند گلستان هنگامی انجام می‌شود که قالب‌ها در مراحل اولیه پروژه باید برداشته شوند و لازم است سیمان در روزهای اولیه استحکام لازم را به دست آورد. سرعت و هزینه کار با استفاده از سیمان سخت شونده سریع کاهش می‌یابد زیرا مقاومت این محصول در سه روز مشابه مقاومت هفت روزه سیمان پرتلند معمولی است. کارهای جاده‌ای، ساخت بتن‌های پیش ساخته و غیره از جمله موارد استفاده این مدل سیمان پیوند گلستان‌اند.

سیمان زودگیر کننده

یکی از مدل‌های سیمان پیوند گلستان، سیمان زودگیر کننده است. شباهت بسیاری میان این مدل سیمان و سیمان سخت کننده سریع است با این تفاوت که این مدل سیمان سریع‌تر خودش را می‌گیرد. برای استفاده از سیمان در گلستان و بتن ریزی در آب‌های ساکن و جاری این مدل سیمان گزینه مناسبی است. مسلماً قیمت سیمان فله از سیمان بسته‌بندی کمتر است اما برای اطمینان از محصول سعی کنید سیمان بسته‌بندی خریداری کنید.

سیمان با آلومینا بالا

از ذوب کردن مخلوط بوکسیت و آهک به همراه آسیاب کردن با کلینکر، سیمان آلومینا بالا تولید می‌شود. کیفیت سیمان پیوند گلستان از نوع آلومینا بالا به گونه‌ای است زمان گیرش اولیه حدود ۳٫۵ و گیرش نهایی ۵ ساعت است. این مدل سیمان قابل استفاده تر از سیمان پرتلند معمولی است زیرا مقاومت فشاری آن بسیار بالا بوده و در برابر دمای بسیار بالا یا پایین و همچنین عمل خورندگی عملکرد خوبی از خود نشان می‌دهد.

سیمان سرباره

با آسیاب کردن کیلینکرها حدود ۶۰ درصد سرباره به دست می‌آید. این مدل سیمان پیوند گلستان کم و بیش به سیمان‌های پرتلند شباهت دارد. ملاحظات اقتصادی غالبی برای این مدل سیمان وجود دارد بنابراین قیمت سیمان سیاه پاکتی ۵۰ کیلویی سرباره مقرون به‌صرفه‌تر است.

سیمان رنگی

این مدل سیمان پاکتی پیوند گلستان برای کارهای تزئینی روی کف مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ساخت این مدل سیمان ۵ تا ۱۰ درصد رنگ‌دانه معدنی به سیمان معمولی اضافه می‌گردد تا رنگ بگیرد.

سیمان هوازا

اضافه کردن عوامل جذب کننده هوا به سیمان همچون رزین، چسب، نمک‌های سدیم و نمک‌های سولفات در حین ساییدن کلینکر، سیمان هوازا تولید می‌شود. این مدل سیمان پیوند گلستان با نسبت آب به سیمان کمتر و مقاومت بیشتر در برابر سرما از کارایی بهتری برخوردار است. خرید سیمان پیوند گلستان از نوع هوازا در مناطق سردسیر توصیه می‌شود.

سیمان سفید

قسمتی از کارخانه سیمان گلستان

نوعی سیمان پرتلند معمولی سفید رنگ که فاقد هرگونه اکسید آهن است سیمان سفید نام دارد. قیمت سیمان سفید از دیگر مدل‌ها بالاتر است و برای معماری، نمای داخلی و خارجی، دیوارهای پرده‌ای و روکشی پیش ساخته از سیمان سفید استفاده می‌کنند.

سیمان انبساطی

این مدل سیمان پیوند گلستان در اثر گذر زمان اندکی منبسط می‌شود و در حین و پس از سخت شدن انقباض پیدا نمی‌کند. انقباض سیمان می‌تواند در هنگام تغییرات دما در سازه‌ها مشکلات بزرگی به وجود آورد. تزریق پیچ لنگر و مجاری بتنی از پیش تنیده موارد استفاده از این مدل سیمان‌اند. قیمت سیمان پیوند گلستان از نوع انبساطی در سایت نوید پیوند گلستان قابل مشاهده است.

جمع بندی

کیفیت، سلامت و قیمت مناسب سیمان با خرید از یک فروشگاه اینترنتی معتبر مانند خانه سیمان می‌تواند تضمین شود. سیمان پیوند گلستان از جمله محصولات قابل اطمینان ساختمانی است. برای خرید سیمان ابتدا باید بر اساس کاربرد، موقعیت جغرافیایی و بودجه خود نوع سیمان مناسب را انتخاب کرد.

آگاهی از قیمت روز سیمان پیوند گلستان از اهمیت بالایی برخوردار است تا بتوانید با مقایسه انواع سیمان محصول مورد نیاز خود را انتخاب و خریداری کنید. برای آگاهی جزئیات محصولات می‌توانید به سایت نوید پیوند گلستان مراجعه کرده و از مواردی همچون انواع مختلف سیمان پیوند گلستان یا قیمت سیمان پاکتی امروز باخبر شوید.  

اطلاعات بیشتر ...