سیمان سفید بنوید

فیلـتر

در حال نمایش 4 نتیجه

سیمان سفید بنوید

سیمان سفید بنوید خانه سیمان

سیمان بنوید یکی از کارخانه‌های تولید سیمان در کشور به حساب می‌آید که محصولات زیادی از جمله سیمان سفید را تولید و به بازار مصرفی عرضه می‌کند. سیمان سفید بنوید از کیفیت بالایی برخوردار است و با بهره‌گیری از روش‌های کاملا علمی تولید می‌شود. همین موضوع باعث دوام بسیار بالای آن‌ها نیز می‌گردد. این نوع سیمان قیمت مقرون به صرفه‌ای نسبت به دیگر نمونه‌های موجود نیز دارد که مزیت مهمی به شمار می‌آید و نظر خریداران را به خودش جلب می‌کند.

در ادامه این متن ابتدا این شرکت تولید سیمان را معرفی می‌کنیم، سپس محصولاتش را به صورت کامل معرفی می‌نماییم و در انتها نیز کاربردها و عوامل اثرگذار بر قیمتش را بررسی خواهیم کرد تا به آگاهی کاملی در مورد آن‌ها برسید.

معرفی شرکت سیمان بنوید

یکی از 9 شرکت تولید سیمان کشور، بنوید است که در استان اصفهان، 20 کیلومتری مرکز شهر نایین و بخش بنوید قرار گرفته است. فرآیند ساخت این کارخانه سیمان در سال 1380 آغاز شد و در اواسط 1383 به پایان رسید و آماده بهره‌برداری کامل گشت. این کارخانه در حال حاضر تمامی استاندارهای تولید محصول را دارد و محصولاتی با کیفیت، مقاومت و سفیدی بسیار بالا تولید می‌کند که از بهترین سنگ آهک‌های موجود در کشور ساخته شده‌اند. سنگ آهک به طور مداوم مورد آنالیز قرار می‌گیرند تا کم‌ترین ناخالصی موجود و بالاترین مرغوبیت ممکن را داشته باشند.

محصولات این کارخانه در بالاترین رده از کیفیت و فروش در آسیای میانه قرار دارد. اکثر ماشین‌آلات موجود در این شرکت از برند آلمانی T.K.F.CO خریداری شده است که از آخرین تکنولوژی‌های موجود برای تولید برخوردار هستند. البته در سال‌های اخیز برخی از دستگاه‌ها با استفاده متخصصین داخلی خود شرکت نیز آماده‌سازی شده‌اند. این موضوع عزم بالای این شرکت برای خودکفایی در همه زمینه‌ها را نشان می‌دهد که مزیت مهمی به شمار می‌آید.

ظرفیت اسمی تولید این کارخانه در طول روز 600 تن سیمان سفید است. در فرآیند تولید سیمان سفید این برند، از سنگ آهک، کائولن و مواد معدنی بسیار با کیفیت استفاده می‌شود و کار آماده‌سازی با بهره‌گیری از مجرب‌ترین نیروهای موجود به انجام می‌رسد. همین موضوع سبب شده است تا محصولات این برند بالاترین استاندارهای بین‌المللی را داشته باشد و مورد قبول اکثر کارشناسان این حوزه قرار بگیرد. در حال حاضر این کارخانه بیش از ۲۴۰ نفر نیروی زبده و متخصص دارد. این افراد در بخش‌های مختلفی شامل  واحدهای تولید، مکانیک، برق دفتر فنی، آزمایشگاه و کنترل کیفیت، انبار فروش و اداری و مالی به انجام فعالیت می‌‌پردازند.

واحد کنترل کیفیت

این واحد کارخانه تولید سیمان بنوید، مجهز به سه آزمایشگاه شیمی، فیزیک و X-RAY است.در این آزمایشگاه مواد اولیه و تولیدی را به صورت مداوم بررسی می‌کنند تا از کیفیتشان اطمینان کامل حاصل کنند. سفیدی سیمان تولیدی این کارخانه بالای 90 درصد است و در برابر فشارهایی تا وزن 510 کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع، مقاومت می‌کنند و دچار آسیب خاصی نمی‌شود. به همین خاطر این برند توانست در سال 1383، گواهینامه ISO-9001-2008 را از شرکت D.N.V نروژ اخذ کند. همچنین شرکت سیمان بنوید با راه‌اندازی واحد تحقیق و توسعه پیشرفته و آزمایش طرح‌های مختلف سعی دارد تا راندمان تولید محصولات خودش را بالاتر ببرد و قیمت آن‌ها را به طور قابل‌توجهی کاهش دهد.

محصولات شرکت سیمان بنوید شامل چه مواردی است؟

شرکت سیمان سفید بنوید، محصولات متنوعی تولید می‌کند که شما می‌توانید با توجه به نیازتان یکی از آن‌ها را انتخاب و مصرف کنید. در ادامه مهم‌ترین محصولات را به شما معرفی می‌کنیم و در موردشان توضیحات کاملی را می‌دهیم تا به آشنایی کاملی در این زمینه برسید.

ملات‌های سامیکس

از ملات‌های سامیکس برای اندودکاری نهایی نمای خارجی ساختمان ها و نصب دوغابی انواع سرامیک‌ها، سنگ و موزائیک در کف استفاده می‌کنند و بیشتر در این زمینه آن‌ها را به کار می‌برند. البته از آن جهت نصب دوغابی کاشی دیوار با ضخامت ملات یک سانتی‌متر نیز استفاده می‌کنند. این محصول، بهترین جایگزین برای ترکیب پودر سنگ و سیمان به شمار می‌آید. استفاده از این محصول به جای مخلوط‌گفته‌شده باعث می‌شود تا هزینه تمام‌شده بسیار کاهش پیدا کند. همچنین حمل و نقل آن نیز بسیار راحت‌تر است و می‌توان به آسانی آن را جابه‌جا کرد.

برای استفاده از این ملات کافی است، محتویات آن را به مرور به آب تمیز اضافه کنید و آن‌ها را به خوبی مخلوط کنید. جهت مخلوط کردن بهتر، نیز باید از همزن‌های برقی موجود در بازار مصرفی استفاده کنید. در هنگام استفاده دقت کنید که ملات با پوست دستتان هیچگونه تماسی نداشته باشد، زیرا برای آن ضرر زیادی دارد. بهترین زمان استفاده از این ملات بین 1 تا 2 ساعت بعد از مخلوط‌شدن است و باید در دمای 10 تا 30 درجه سانتی‌گراد، آن را در آب بریزید.

سیمکا پلاست

این محصول از دو بخش پودر و رزین تشکیل شده است. میزان مصرف آن نیز بستگی به ضخامت لایه‌ها دارد و بین 1.5 تا 2.5 کیلوگرم بر متر مربع خواهد بود. برای استفاده از این محصول باید به ازای هر یک کیلوگرم پودر، 450 گرم رزین بردارید و آن را با پودر موردنظر مخلوط کنید. بعد از انجام اختلاط به طور کامل می‌توانید با استفاده از قلم مو، غلطک، تی یا پاشش، آن را روی سطح‌های مختلف بمالید. البته باید دقت کنید که سطح زیرین باید عاری از ذرات سست، چربی و روغن یا اندودهای فرسوده و رنگ باشد تا این مخلوط بهترین عملکرد را داشته باشد.

این محصول مقاومت خوبی در برابر کلریدها، نمکها، مواد قلیایی، اسیدهای غیر آلی ملایم و مشتقات نفتی دارد. از انعطاف‌پذیری بسیار بالایی برخوردار است و چسبندگی بسیار زیادی نیز دارد که مزیت‌های مهمی به شمار می‌آیند. از سیمکا پلاست می‌توانید در آب‌بندی و عایق رطوبتی سطوح تصفیه‌خانه های آب و فاضلاب و استخرها استفاده کرد. همچنین امکان استفاده از آن‌ها برای آماده‌سازی پوشش خطوط بتنی انتقال آب و فاضلاب وجود دارد.

سیمان رنگی سیمکا

این نوع از سیمان با استفاده از سیمان پرتلند سفید صادراتی بنوید با رده مقاومتی 5/52CEMW و رنگدانه‌های معدنی بایرفروکس آلمان ساخته شده است. رنگدانه‌های موجود در این نوع ماده اولیه ساخت و ساز، ثبات بالایی دارد و به راحتی از بین نمی‌رود. از سیمان رنگی برای تولید انواع مختلف مصالح ساختمانی شامل کفپوش، موزائیک، جدول و بلوک های بتنی، سنگ مصنوعی و حتی بتن رنگی یکپارچه درجا استفاده می‌شود که کاربردهای زیادش را به نمایش می‌گذارد. سیمان رنگی بنوید در هفت رنگ آبی (کد CB10)، زرد (کد CY20)، قرمز (کد CR30)، سبز (کدCG40)، قهوه ای (کد CBR50)، نارنجی (کد CO60) و مشکی (کد CK70) تولید می‌شود. هرکدام از این رنگ‌ها دارای سه طیف روشن، متوسط و تیره هستند و شما می‌توانید با توجه سلیقه خودتان یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

پودر بندکشی سیمکا خانه سیمان

پودر بندکشی سیمکا

اگر به دنبال پودر بندکشی هستید که از استانداردهای روز اروپا و ایران به طور همزمان برخوردار باشد، باید به سراغ پودر بندکشی سیمکا بیایید. این پودر برای بندکشی انواع کاشی و سرامیک ، کاشی شکسته، کاشی‌کاری سنتی، کاشی‌کاری استخر و آب نما ، ساختمان‌های مسکونی و آزمایشگاهی و نماهای داخلی و خارجی قابل استفاده و کاربرد است.

این پودر از ثبات رنگ و یکنواختی بالایی برخوردار است و عمر بسیار بالایی نیز دارد. در برابر اشعه uv و شستشوی بالا مقاومت خوبی دارد و ضدشوره و جلبک است که مزیت‌های مهمی به شمار می‌آیند.

سیمان سفید

سیمان سفید این کارخانه در حال حاضر به صورت کیسه‌های 25، 40 و 50 کیلویی در بازار مصرفی عرضه می‌شود. البته نوع فله‌ای آن نیز در بازار وجود دارد و از این نظر نیز محدودیت وجود ندارد. سیمان سفید بنوید، دارای گواهی‌نامه مختلف بین‌المللی و داخلی است و از مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار است که باعث اقبال افراد مختلفی به آن می‌شود.

کاربرد سیمان سفید بنوید در چه زمینه‌های است؟

کاربرد سیمان سفید بنوید بسیار زیاد است و نمی‌توان تمام آن‌ها را معرفی و بیان کرد. اما در این قسمت دو مورد از شایع‌ترین آن‌ها را برای شما شرح می‌دهیم تا نسبت به این موارد آگاهی پیدا کنید.

آماده‌سازی دکوراسیون منازل

سیمان سفید زیبایی بسیار زیادی دارد، به همین دلیل از آن در ساخت دکوراسیون منازل استفاده می‌کنند. همچنین از عمر و دوام بسیار بالایی برخوردار است که باعث می‌شود تا نیاز به تعویض آن تا مدت زمان طولانی نداشته باشید.

آماده‌سازی نمای داخلی و خارجی بناهای مختلف خانه سیمان

آماده‌سازی نمای داخلی و خارجی بناهای مختلف

آماده‌سازی نمای داخلی و خارجی ساختمان‌های بسیار خاص و ویژه را نیز با استفاده از سیمان سفید بنوید به انجام می‌‍‌رسانند. زیرا هم به راحتی نور می‌گیرد و انرژی کم‌تری مصرف می‌کند و هم باعث می‌گردد تا بنا جذابیت بسیار بالایی پیدا کند.

چه عواملی روی قیمت سیمان سفید بنوید اثر می‌گذارد؟

قیمت سیمان پاکتی تیپ 2 ارزان، خرید سیمان نیزار قم با کیفیت، قیمت سیمان اصفهان، قیمت سیمان نایین با کیفیت، قیمت سیمان دورود درب کارخانه و دیگر موارد موجود با توجه به یکسری فاکتورها تعیین می‌شود که باید نسبت به آن‌ها آگاه باشید. به همین دلیل این موارد را در این قسمت به شما می‌گوییم تا در هنگام خرید سیمان اکباتان، خرید فله سیمان سفید بنوید، خرید سیمان سفید بنوید به قیمت روز و دیگر موارد راحت‌تر باشید و مشکلی نداشته باشید.

نوع بسته‌بندی سیمان سفید بنوید

اولین فاکتور اثرگذار روی قیمت امروز سیمان سفید بنوید در بازار بورس، قیمت سیمان سفید 25 کیلویی بنوید و به طور کلی قیمت سیمان سفید بنوید اثر می‌گذارد، نوع بسته‌بندی آن است که باید به آن توجه زیادی داشته باشید.

حمل و نقل و مسافت موردنیاز برای رساندن سیمان به دست مشتری نهایی

حمل و نقل و مسافت موردنیاز برای آن فاکتور دیگری است که در قیمت فروش سیمان سفید بنوید، قیمت سیمان سفید بنوید پاکت 40 کیلویی و خرید سیمان بنوید اثر می‌‌گذارد و باعث کاهش یا افزایش قابل‌توجه آن می‌شود.

نحوه انجام خرید سیمان سفید بنوید توسط مشتری

قیمت امروز سیمان سپاهان، قیمت سیمان سیاه پاکتی استاندارد به نوع خرید وابسته است. شما می‌توانید این کار را به صورت آنلاین و آفلاین انجام دهید. اگر گزینه خرید آنلاین سیمان سفید بنوید را انتخاب کنید، می‌توانید هزینه کم‌تری پرداخت نمایید که مطلوب هر فردی به شمار می‌آید

میزان خرید سیمان سفید بنوید

آخرین مورد اثرگذار بر قیمت سیمان سفید بنوید، نیز میزان خریدش است و مقدار موردنظر شما است. بنابراین باید در هنگام مقایسه هزینه آن را در نظر داشته باشید.

خرید سیمان بنوید را چگونه می‌توان انجام داد؟

شما می‌توانید خرید سیمان بنوید را از طریق خانه سیمان با بهترین کیفیت و قیمت مناسب به انجام برسانید. همچنین امکان مشاهده لیست قیمت امروز سیمان سفید بنوید را در این سایت خواهید داشت که برای شما کمک‌کننده و مفید خواهد بود.

اطلاعات بیشتر ...