سیمان نیزار قم

فیلـتر

در حال نمایش 3 نتیجه

قیمت سیمان نیزار قم

سیمان نیزار قم - خانه سیمان

اگر تا به حال به بازار خریدو فروش سیمان سیاه رفته باشید، به طور قطع در میان‌های اسم‌های بی‌شمار نام سیمان نیزار قم را نیز شنیده‌اید. این برند، دارای جوایز زیادی در این حوزه است که شامل لوح صادر کننده نمونه سال 1399، رتبه سوم در یازدهمین دوره مسابقات ملی بتن، لوح تقدیر جشنواره برترینهای صنعت و بسیاری موارد دیگر می‌شود. کسب این جوایز نشان از کیفیت بالا و مرغوبیت محصولات این کارخانه دارد که نکته مهمی در این زمینه به شمار می‌آید. همچنین قیمت محصولات این برند نسبت به ویژگی‌های محصولاتش مقرون به صرفه و مناسب است.

در ادامه معرفی کامل شرکت سیمان نیزار قم را برای شما به انجام می‌رسانیم و معرفی محصولات این شرکت را برای شما انجام خواهیم داد. در انتها نیز عوامل اثرگذار بر قیمت انواع مختلف‌ سیمان‌های تولیدی این شرکت مستقر در استان قم را به طور کامل بررسی می‌کنیم.

معرفی شرکت سیمان نیزار قم

این شرکت از ابتدای سال 1382 فعالیت خودش را با نام تجاری صنایع سیمان نیزار آغاز کرد. دفتر اصلی این کارخانه در تهران قرار دارد، اما تولیداتش را در قم به انجام می‌رساند. این برند از ابتدای ظهور خودش، یکسری حوزه فعالیت برای خودش مشخص کرد که شامل موارد زیر می‌شود:

  • احداث، خريد، نصب و راه اندازي و بهره برداري کارخانجات سيمان
  • کتشاف،استخراج و بهره‌برداري و اخذ پروانه هاي مربوطه براي کليه معادن مورد نياز.
  • توليد انواع مصالح ساختماني وايجاد کارگاه‌هاي توليدي مربوط به آن.
  • خريد، تحصيل و واگذاري هر نوع امتياز و پروانه براي توليد.
  • بازاريابي، حمل ونقل، توزيع و فروش و صادر نمودن انواع محصولات توليدي شرکت.
  • مشارکت در ساير شرکت‌ها از طريق تأسيس يا تملک سهام شرکتهاي جديد يا خريد سهام شرکت‌ها
  •  انجام کليه عمليات و معاملات مالي و تجاري که به طور مستقيم يا غير‌مستقيم به هر يک از موضوعات سیمان سفید و دیگر محصولات برند مرتبط باشد.

این شرکت سعی می‌کند تا با استفاده از نیروهای خبره و تجهیزات پیشرفته، کیفیت محصولات تولیدی توسط خودش را به صورت مداوم بهبود دهد تا بتواند رضایت مشتریان بیشتری را کسب کند. همچنین به عنوان شرکت سرآمد در حوزه تولید، خرید و فروش انواع مختلف سیمان‌ها تبدیل شود.  همچنین این شرکت به حقوق مشتریان اهمیت زیادی می‌دهد و برای حفظ اطلاعات آن‌ها و کسب رضایتشان، موارد زیر را همواره دنبال می‌کند:

  • مشتری موردنظر حق پرسش‌‎های گوناگون درباره محصول دارد و مشاوره باید به صورت درست و رایگان صورت بگیرد.
  • مشتری حق دارد که استاندارد محصولات را به روش‌های موردپسند خودش بررسی کند و مورد ارزیابی قرار دهد.
  • به سوال‌های مشتریان باید در سریع‌ترین زمان و به صورت شفاف پاسخ داده شود تا هیچ ابهامی برای آن‌ها باقی نماند.
  • مشتری حق صحبت و دسترسی به تمامی رده‌های شرکت سیمان نیزار قم را دارد.
  • مشتری باید به راحتی بتواند از خدمات پس از فروش استفاده کند و در این مسیر نباید، هیچگون مانعی برای آن‌ها وجود داشته باشد.

شرکت نیزار قم، سعی می‌کند تا با استفاده نوآوری و خلاقیت، محصولات جدیدی را به تولید برساند تا بتوانید در برآورده‌کردن نیازهای مشتریان در هر زمانی موفق باشد که بسیار مهم و قابل‌توجه است.

این شرکت همچنین جوایز و گواهینامه بسیاری دریافت کرده است که در جدول زیر به معرفی و شرحش می‌پردازیم:

عنوانسال
کسب رتبه دوم در دوازدهمین دوره مسابقات عملی بتن1400
دریافت تندیس واحد HSE نمونه کشوری1400
لوح سپاس واحد نمونه ایمنی و بهداشت استان قم1400
کسب رتبه سوم در یازدهمین دوره مسابقات ملی بتن1399
صادر کننده نمونه سال1399
دریافت تندیس صنعت سبز1398
دریافت گواهینامه ایزو 170251394

شرکت سیمان نیزار قم چه محصولاتی تولید می‌کند؟

تنوع محصول سیمان نیزار قم بسیار بالا است که همین موضوع باعث می‌شود تا در بازار اقبال زیادی پیدا کند و طرفداران نسبتا زیادی داشته باشد. در ادامه مهم‌ترین محصولات این برند را به شما معرفی می‌کنیم و پیرامون آن‌ها شرح کاملی می‌دهیم.

سیمان تیپ یک

در کارهای معمول از سیمان تیپ یک به طور گسترده استفاده می‌شود، زیرا ویژگی‌های موجود را دارد. این نوع سیمان انواع مختلفی دارد که شامل 325-1 ، 425-1، 525-1 است. حداقل مقاومت سیمان تیپ یک بین 325 KG/CM^3 و 32.5Mpa  است.

سیمان تیپ دو

میزان C3A سیمان تیپ 2، هشت درصد است که این موضوع با کم‌کردن از میزان خاک رس و دیگر مواد اولیه آن امکان‌پذیر شده است. چون که میزان زیادی از  C3A در خاک رس  وجود دارد و به همین دلیل باید میزان خاک رس سیمان را برای کم‌کردن درصد این فاز، را به طور قابل‌توجهی کاهش داد. کاهش درصد این ماده در سیمان تیپ دو سبب می‌گردد تا میزان حرارت هیدراتاسیون کاهش یابد و مقاومت این نوع سیمان در برابر حمله سولفات به طور چشمگیری افزایش یابد.

زیرا ماده C3A به راحتی با سولفات واکنش می‌دهد و ماده دیگری به نام اترنژیت را به وجود می‌آورد. این ماده هنگام برخورد با آب متورم می‌شود و سبب ترک‌خوردن سیمان بنای موردنظر شما می‌شود.

سیمان تیپ پنج

میزان حرارت هیدراتاسیون نسبت به تیپ 2 و معمولی بسیار کم‌تر است و همین موضوع سبب می‌شود تا از آن در بتن‌ریزی‌های حجیم به طور گسترده استفاده شود. اما باید توجه کنید که مدت زمان لازم برای مقاوم‌شدن سیمان تیپ 5 نسبت به نوع معمولی بسیار بیشتر است که یکی از عیب‌های این نوع به شمار می‌رود.

سیمان بنائی

از این نوع سیمان برای تهیه ملات و استفاده از آن در آجركاری استفاده می‌شود و در این جهت کاربرد دارد. برای تولید سیمان بنائی مقداری سنگ آهک را همراه با سیمان درست‌شده آسیاب می‌کنند. مقاومت این نوع نسبت به نوع پرتلند معمولی کم‌تر است، اما میزانش برای استفاده در بناهای عادی و ملات‌ها قابل‌‌قبول و کافی است.

سیمان مرکب

نرمی این نوع سیمان بسیار بیشتر است و جذب آب بسیار بالایی دارد. این موضوع باعث می‌شود تا مقاومت ملات ساخته‌شده با استفاده از ان بسیار بالاتر برود. خواص شیمیایی سیمان مرکب نزدیکی بسیاری به نوع پوزولانی دارد و از نظر فیزیکی نیز مشابه سیمان پرتلند معمولی است. میزان مقاومت سایشی این نوع سیمان بسیار بالا است، چون که میزان سیلیس موجود در آن بالاتر از بقیه انواع است. همچنین وجود این ماده باعث می‌شود تا میزان فرسایش در بناهای ساخته‌شده با استفاده از سیمان مرکب نیز کاهش قابل‌توجهی داشته باشد.

سیمان پرتلند آهکی

روش تولید سیمان پرتلند آهکی، همانند سیمان بنایی است و تنها تفاوت آن‌ها در استفاده از پودر آهک ویژه به جای آهک معمولی است. خواص دیگر این نوع سیمان نیز مشابه پرتلند معمولی است و با آن تفاوت چندانی ندارد.

چه عوملی روی قیمت سیمان نیزار قم اثر می‌گذارد؟

قیمت امروز سیمان ساروج اصفهان، قیمت سیمان آبیک قزوین، قیمت سیمان اکباتان، قیمت سیمان مرکبو به طور کلی قیمت سیمان براساس یکسری فاکتورها تعیین و مشخص می‌شود که باید به ان‌ها در هنگام خرید دقت کنید.

چه عوملی روی قیمت سیمان نیزار قم اثر می‌گذارد؟

نوع بسته‌بندی

اولین موردی که باید در هنگام بررسی قیمت روز سیمان نیزار قم، خرید عمده سیمان کرمان، خرید سیمان بنوید استاندارد به آن توجه داشته باشید، نوع بسته‌بندی آن‌ها است. به طور معمول سیمان نیزار پاکتی قم  نسبت به سیمان نیزار قم فله گران‌تر است که این موضوع به بسته‌بندی ان برمی‌گردد.

حمل و نقل و مسافت مورنیاز برای رساندن محصول به مشتری

در هنگام خرید سیمان نیزار قم درب کارخانه، سیمان تیپ نیزار قم به قیمت کارخانه، سیمان تیپ 2 نیزار قم باید به حمل و نقل توجه ویژه‌ای داشته باشید. زیرا باعث افزایش چشمگیر آن می‌شود. برای کم‌کردن این مقدار می‌تواند از باربری های سیمان نیزار قم استفاده کنید تا مبلغ کم‌تری پرداخت کنید.

نحوه خرید

هنگامی که قیمت سیما نیزار قم تیپ 2 در حال بررسی هستید، باید به اثر نحوه روی هزینه تمام‌شده نیز توجه ویژه داشته باشید. به طور مثال اگر خرید آنلاین سیمان نیزار قم را به جای خرید مستقیم از دفتر فروش سیمان نیزار قم، انتخاب کنید، می‌توانید قیمت کم‌تری پرداخت نمایید.

خرید سیمان نیزار قم را باید به چه شکلی انجام داد؟

برای خرید سیمان نیزار قم می‌توانید به فروشگاه اینترنتی خانه سیمان مراجعه کنید و این کار در سریع‌ترین زمان ممکن و با پرداختی قیمتی مناسب به انجام برسانید.

مشخصات سیمان نیزار قم

قیمت سیمان نیزار قم بر اساس هر کیسه ۵۰ کیلوگرمی محاسبه می گردد .مدل های مختلف  برای  خرید سیمان در قم در کاربردهای متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرند. افراد می توانند به راحتی با پرداخت قیمت روز سیمان نیزار قم، در کمترین زمان ممکن، این محصول را تحویل بگیرند. مشتریان بعد از پرداخت هزینه این محصول، در شهرها و استان های مختلف می توانند درب انبار محصول را تحویل بگیرند.

تولید این سری از محصولات کاملاً مطابق با استانداردهای ملی انجام شده است. در سازه ها و فونداسیون ها می تواند که مورد استفاده قرار بگیرد. اغلب افرادی که قصد خرید این نوع سیمان را دارند، سیمان پاکتی نیزار قم را خریداری می کنند. این سیمان ها کاملاً به صورت بهداشتی و استانداردهای جهانی بسته بندی شده اند. می توان که به راحتی سیمان نیزار قم بسته شده را حمل  کرد.

در برابر حمله هرگونه سولفات ها کاملاً اصلاح شده هستند. دپو و نگهداری این محصولات در انبارهای کاملاً استاندارد انجام می شود. با کامیون با بونکر با تریلی و با نیسان تحویل آن به مشتری انجام می شود. مشتری هر میزان از این سیمان را که بخواهد می تواند از کارخانه سیمان نیزار قم خریداری نماید و آن را تحویل بگیرد.

محصولات شرکت سیمان نیزار قم

شناخت کامل محصولات سیمان نیزار قم به مشتریان کمک می کند که راحت تر خرید خودشان را انجام دهند و قیمت سیمان در قم را دقیق تر بدانند. در سایت اینترنتی تمام مشخصات این محصول نوشته شده است و فقط افراد کافی است که بنا بر نیاز خودشان محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایند. چند مدل از سیمان نیزار قم عبارت اند از:

  •         سیمان نیزار قم تیپ یک
  •        سیمان نیزار قم تیپ دو
  •         سیمان نیزار قم تیپ پنج و مدل های دیگر

 شرکت سیمان نیزار قم

 هر کدام از این سیمان ها در سازه های مخصوصی مورد استفاده قرار می گیرند. برای مثال سیمان تیپ یک برای ساختمان سازی و برای ساخت پل ها مورد استفاده قرار می گیرد. هر مدل دیگر نیز کاربردهای مخصوص خودشان را دارند. سیمان نیزار قم دفتر تهران به مشتریانی که به پایتخت مراجعه می کنند کاملاً سرویس دهی می کند و مشتریان می توانند با مراجعه به دفاتر قیمت آپدیت شده محصولات را مشاهده نمایند و این محصول را خریداری نمایند. هر کدام از مشتریانی که تا به الان با کیفیت سیمان نیزار قم آشنا شده اند کاملاً از خرید خودشان احساس رضایت داشته اند و در دفعات بعدی نیز به صورت بیشتری از این محصول سفارش داده اند.

سیمان نیزار قم

خرید اینترنتی سیمان نیزار قم

کارخانه سیمان نیزار قم در شهر قم واقع شده است و برای برخی از مشتریانی که در سایر شهرها فعالیت می کنند سخت است که به این شهر مراجعه کنند و محصولات خود را به صورت حضوری خریداری کنند. به همین خاطر امکان خرید اینترنتی سیمان نیزار قم برای همه مشتریان فراهم شده است. مشتریان فقط کافی است که به سایت اینترنتی مراجعه نمایند و هر میزان از این محصول که می خواهند را خریداری کرده و آن را سفارش دهند و در کمترین زمان ممکن محصول را دریافت نمایند.

کیفیت این سیمان نیزار قم بسیار بالا است و هنگامی که خرید اینترنتی انجام می شود، قیمت ها بسیار مناسب تر حساب می شوند، زیرا در فروش اینترنتی، هیچ گونه واسطه ای در میان نیست و قیمت ها کاملاً قیمت واقعی خود محصول هستند. خرید اینترنتی مزایای زیادی برای مشتریان دارد.

در مدت زمان کمتری خرید خودشان را انجام می دهند و با توجه به اینکه حمل و نقل این سیمان ها با ماشین های بزرگ انجام می شود در سلامت بسته بندی این محصولات نیز هیچ گونه آسیبی وارد نمی شود. با توجه به این که سیمان نیزار قم، یکی از شرکت های بزرگ است، در بورس نیز فعالیت دارد. افرادی که در بازارهای مالی فعالیت می کنند، سهام سیمان نیزار قم بورس را کاملاً می شناسند.

سؤالات متداول

سیمان نیزار قم چه مدل هایی دارد؟

سیمان نیزار قم تیپ یک

سیمان نیزار قم تیپ ۲

سیمان نیزار قم تیپ ۵ و مدل های دیگر

امکان خرید اینترنتی سیمان نزار قم وجود دارد؟

بله از طریق سایت

آیا دفاتر سیمان نیزار قم در شهرهای دیگر هم موجود است؟

بله برای مثال تهران

اطلاعات بیشتر ...